Voetbal: De Nederlandse competities
-
2x de i als hoofdletter II
Willem IIZoet had nog ergens links of rechts verteld dat als PSV hetzelfde puntenaantal haalt als voor de winterstop ze alsnog 2e kunnen zijn mits Ajax alles wint (dus ook van PSV) dan is Ajax 1e en PSV 2e met 96 punten..
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@jeffreyelzinga_nl said in Eredivisie:
Tegen wie speelt Twente?
In de KNVB beker? Tegen Willem 2
Willem II*
Ja hoe moet dat dan?!!
#lol#lol#lol#lol
Hoe mijn bovenstaande poster het zegt. Gewoon je caps lock aanzetten en wILLEM ii overtypen gr xx Scheeftand
-
Beetje jammer dat de #lol smiley er niet meer bij zit #doubt
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Wij weten allemaal hoe #lol eruit hoort te zien toch. En #doubt ook.
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Wij weten allemaal hoe #lol eruit hoort te zien toch. En #doubt ook.
#gentleman
-
Na het weekend weer van start...Gaat Jaap Stam debuteren met een zege? Hij heeft gelukkig een niet al te zware thuiswedstrijd.
-
Bedankt Joep Schreuder
-
Wat moeten we nu met Giovanni van Bronkhorst Waarom laat hij niet zijn beste kant zien
-
Hij is gewoon niet geschikt als trainer, beter dan wat hij doet ligt gewoon niet in zijn macht..
Maar wat een **&^)^ weekend zeg ..
PSV verrassend gelijk, Ajax dramatisch slecht dat ze het niet vol konden houden..maar waarom die mislukte gyros bakker op doel staat echt een aanfluiting! Flappie had beter zn handschoenen aan kunnen trekken..
Hoop dat Ajax asap een nieuwe 2e doelman haalt (Stekelenburg, de Ruijter ,....?)
Die van Leer stond namelijk ook weer zoals elke week te schutteren bij NAC..Dat Stam bij zn debuut wint van Feyenoord had ik dan wel al van te voren zien aankomen..
-
Aan Koning Klaas lag het niet! Dolberg was weer poep.
-
Dolberg moet je gewoon verkopen net als Neres.
-
Hij is gewoon niet geschikt als trainer, beter dan wat hij doet ligt gewoon niet in zijn macht..
Maar wat een **&^)^ weekend zeg ..
PSV verrassend gelijk, Ajax dramatisch slecht dat ze het niet vol konden houden..maar waarom die mislukte gyros bakker op doel staat echt een aanfluiting! Flappie had beter zn handschoenen aan kunnen trekken..
Hoop dat Ajax asap een nieuwe 2e doelman haalt (Stekelenburg, de Ruijter ,....?)
Die van Leer stond namelijk ook weer zoals elke week te schutteren bij NAC..Dat Stam bij zn debuut wint van Feyenoord had ik dan wel al van te voren zien aankomen..
Hij stapt er wel op het goeie moment eruit. Vraag me af wie zijn vingers aan Feyenoord wil branden. Veel geld voor aankopen is er niet. Topscorer van Persie kapt ermee.
-
Ajax gaat lekker, mooie generale voor dit weekend in de hol van de leeuw.
gezien de Quote, is een gelijk spel voor de Ajax gokker beter dan een winst.
-
@furrax_nl
Hadden ze veel eerder moeten doen toen die nog het 2 fout waard was.
-
@Kagchelland_NL wat is jouw prognose voor zondag a.s.?
Zelf zeg ik 2-5 voor Ajax.
1-0 Berghuis (van richting veranderd schot uit de counter)
1-1 Tadic
1-2 De Ligt
Rust
1-3 Ziyech
2-3 van Persie
2-4 Eigen Doelpunt van Beek
2-5 Dolberg -
0-4
0-1 Huntelaar (27)
0-2 Huntelaar (56)
0-3 Huntelaar (76)
0-4 Huntelaar (90+2) -
@l-r-van-kessel_nl @Scheeftand_NL Dat hoop ik niet zo grote uitslag
-
Niet? Is voor Feyenoord ook beter om dik te verliezen, dan zijn ze Gio al eerder kwijt namelijk.
En 0-0 is ook vrij saai..
-
Wat is er mis met Gio dan? Gewoon een goede trainer voor Feyenoord.
-
Gewoon goed? Gio is de beste trainer uit de clubhistorie van de club. Hoe hij erin is geslaagd met dat hoopje middelmaat zóveel prijzen te pakken, is echt ongekend. Je kan niet verwachten dat je met Jordy Clasie aan het roer PSV en Ajax dit jaar gaat aftroeven. Hij haalt er het maximale uit. Martin van Geel daarentegen slaagt erin om 30 miljoen te laten verdampen, dat is ook een ongekende prestatie, maar dan in negatieve zin.