Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Bartje-Bergkamp_NL kak!
-
@Kagchelland_NL
*caque -
@Suiz-Luárez_NL
Ik zeg niet dat Dolberg geen blessure had, ik zeg alleen dat dat meer te maken heeft met zijn fysieke gesteldheid dan met gemeen/grof spel van Guardado in die situatie -
Noujah zo'n knietje moet je niet onderschatten, ooit had een teamgenoot van mij 2x kort achter elkaar een dikke knie op dezelfde plek gekregen. Hij moest gewisseld worden na de 2e keer, & 's avonds was zijn been enorm gezwollen dat hij naar het ziekenhuis moest. Bleek een extreem gevalletje te zijn, hebben ze een snee van zo'n 25cm in z;n been moeten maken om het vocht etc eruit te laten lopen. Heeft 2 jaar (!!!) geduurd voordat hij echt goed hersteld was.
Nogmaals is extreem en vrij zeldzaam, maar het zegt wel iets over dat je het toch niet moet onderschatten Telkens als ik een knietje krijg moet ik aan dat verhaal van die teamgenoot denken
-
@Z-man_NL
Dit is zó'n dikke stierenpoep #lol#lol#lol natuurlijk niet
-
@Z-man_NL Dat lijkt in de herhaling misschien als je het super traag afspeelt, maar op normale snelheid gaat zo'n duel zo snel dat je echt geen tijd hebt om dat bewust te doen, is gewoon ongelukkig. Ik geloof wel dat Guardado bewust zo lomp inkwam op El Ghazi, want die moet hij niet sinds Anwar vorig jaar inviel in het Philips Stadion en de show stal (liet Guardado blijken op het kampioensfeest vorig jaar)
-
@Kagchelland_NL Je bent zelf dik #lol#lol#lol Ik keek zondag ook niet helemaal nuchter, dus daar zal het wel aan liggen.
-
@hap-slik-weg_NL
tja dan noem je 2 punten op en dan is dat ook nog maar net redelijk. -
@bringdaruckus_NL Oh eens hoor, maar het is niet alsof die jongen helemaal niks kan. Is nog beetje te vroeg om hem af te schrijven. Waarom speelt Cerny trouwens nooit linksbuiten?
-
@hap-slik-weg_NL Omdat ie er niks van kan?
-
@hap-slik-weg_NL
Nja het is geen all round voetballer en hij blinkt uit niet in een aspect uit. Zie er niet bepaald potentie in. Normaal zie je bij goeie spelers wel minstens enkele momenten van klasse. -
@bringdaruckus_NL Je hebt weleens bij spitsen die niet zo goed lijken dat ze die ballen die 10 cm naast gaan opeens net aan de goede kant van de paal mikken en dat alle kritiek dan voorbij is, maar meer dan ijdele hoop is dat bij Cassiera niet.
Die een op een met een uitstormende Zoet na die pass van Schone is wel een mooi voorbeeld van pure fantasieloosheid. Zo schuivertje kan er dan nooit meer in. Probeer hem dan op zijn minst te omspelen of te stiften. Tuurlijk is dat moeilijk maar zonder dat vernuft kon hij er sws al niet meer in. Zelfde geldt voor zijn rollertje met links in de korte hoek.
-
@SIRclitjeslikker_NL Dat passje van Schöne had al een kleine stuit he, die kon je zo makkelijk over Zoet heen wippen, was echt slecht gedaan. Die bal met links neem ik hem minder kwalijk, ook omdat het zijn mindere been is en het was nog een redelijk lastige hoek, al had ie er wel meer mee kunnen doen.
-
@SIRclitjeslikker_NL
krijg er een beetje een Lodeiro gevoel bij. zo van we zoeken een mattie voor Sanchez -
Hahn in de winterstop naar Excelsior op huurbasis, prima aankoop denk ik.
-
@TheTransporter_NL Ze gaan van de slechtste keeper van de Eredivisie naar een van de betere, denk dat ze zich hiermee handhaven
-
@bringdaruckus_NL Haha ja, nou dure grap.
Dit doet me eraan denken: Mag pappie Gudelj wel gewoon door blijven scouten nu? -
@Suiz-Luárez_NL Juist omdat je hem er met je zwakke been uit die hoek nooit meer inkrijgt moet je nog een beetje je fantasie gebruiken om er wat an te maken, voorgeven of uitkappen (weet niet precies meer hoe de situatie was).
Ziyech niet naar de Africa cup blijkbaar, en Kameroen dreigt dat ze gaan fixen dat Onana bij Ajax geschorst wordt tijdens de cup.
-
Kunnen ze dat serieus doen? Nee toch? Als jij als speler toch zegt dat je dat niet wilt... Is toch geen verplichting, zoveel spelers bedanken na een tijdje voor hun land. Of bij servië hadden toch ook dit jaar veel spelers zich bedankt. Moet gewoon kunnen, lijkt me wel erg ver gaan dit.