Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ik mis dit topic.
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@scheeftand_nl Ja maar PSV heeft al van jullie gewonnen voordat het al gespeeld is(de topper). Dus Dat Ajax een betere selectie heeft klopt niet helemaal
Jij snapt het niet zo helemaal volgens mij.
-
We gaan het allemaal zien, zolang het maar gewoon spannend blijft. Zal wel weer om 1 wedstrijd verschil gaan.
-
Ik ben gisteren weer naar Ajax geweest. Voor het eerst in een heeeeeele lange tijd. Volgens mij is voor mij de laatste keer ArenA een concert van Coldplay geweest. Zomer 2016.
-
Van winnen van Ajax, naar verliezen van Excelsior
-
@scheeftand_nl - Ik was er ook, ik ga ongeveer zo'n 7 á 8 wedstrijden per jaar. Welk vak zat je?
-
@yassin-mansousri_nl Kansloos clubje dat Feyenoord, lijkt een beetje op FC Utrecht. Kunnen zich alleen 100% geven tegen Ajax maar tegen de overige 16 tegenstanders kan het alle kanten op.
-
@patje1afca_nl Misschien moeten we ons er als ajacieden eerder druk om maken dat Ajax niet het beste van zichzelf tegen Feyenoord kan laten zien.
Overigens is het verhaal bij Feyenoord meer dat thuis en uit een gigantisch verschil is. Ze zullen ook niet zo snel in de arena winnen of thuis tegen Excelsior knoeien.
-
@sirclitjeslikker_nl plus heeft Feyenoord het altijd moeilijk op een kunstgras veld. De winstprecentage uit tegen kunstgras clubs is veel lager dan Ajax en PSV.
Eigenlijk heeft elke niet-kunstgras club er moeite mee -
Ik zag net de VAR moment van Vitesse-Heerenveen. Heel Bizar dat de scheids die niet ziet dat er iemand naar de grond gaat
-
@yassin-mansousri_nl
Dat zag hij wel, alleen niet wie wie vasthield. -
@yassin-mansousri_nl
Dat is juist het hele idee van de VAR.. niet affluiten, stel hij fluit ten onrechte en er was niks aan de hand was de counter er nooit geweest.Hypothetisch gezien : Er was niks aan de hand geweest behalve een struikelpartij, er was doorgespeeld zoals nu en gescoord door Odegaard was het een goede actie om NIET in te grijpen.
Hadden ze wel gefloten, gezien dat er niks aan de hand was was die aanval er niet gekomen en had Vitesse nooit 3-1 voorgestaan. -
In algemene zin wekt de VAR sowieso veel irritatie op bij trainers en spelers.
Persoonlijk denk ik dat het overgrote gedeelte van hen zich wel kan vinden in de introductie van technische hulpmiddelen, zoals de VAR. De wijze waarop de VAR ingezet wordt, is met vlagen echter als discutabel te bestempelen. Dat komt vooral door het feit dat er onduidelijkheid over de regels omtrent de VAR is. Met enige transparantie zou er waarschijnlijk al meer begrip zijn.
-
Het wordt wel tijd om een 5de en 6de official bij te halen in de nationale competities zoals we dat in de Champions- en Europa League zien
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Het wordt wel tijd om een 5de en 6de official bij te halen in de nationale competities zoals we dat in de Champions- en Europa League zien
Vin ik de VAR beter want met die de bij hou je discussie
-
@gepke3_nl ze zijn echt wel nodig, zij kunnen ze overtredingen beter zien
-
@patje1afca_nl said in Eredivisie:
@scheeftand_nl - Ik was er ook, ik ga ongeveer zo'n 7 á 8 wedstrijden per jaar. Welk vak zat je?
419
-
Die hebben nog nooit iets bijzonders gedaan..vandaar de VAR die maakt wel het verschil.
Een VAR kan je niet voor en achteruit spoelen.
-
@yassin-mansousri_nl VAR ziet meer is alleen langzaamen en haalt het tempo uit een wedstrijd