Voetbal: De Nederlandse competities
-
Delano held!
-
-
@bringdaruckus_NL Nee weet ik, maar er moet wel wat gedaan worden op LB. In Europa ga je er makkelijk af op links tegen een goede speler. Benieuwd of Anwar morgen mag spelen, heeft hij op zich wel verdiend met zijn inzet.
Hoop ook op Bazoer ipv Klaassen, ondanks dat Donny eigenlijk moet spelen. Maar zou zo zonde zijn als Ajax Bazoer gaat verneuken.
-
@hap-slik-weg_NL het is niet zozeer dat Ajax Bazoer verneukt. Zijn speelstijl past hier gewoon minder. Denk dat ie in de PL buiten de top gezien sws wel speeltijd zou krijgen. Serie a zou die ook prima doen. Spanje past minder bij hem.
tering heb ik gwn een topic aangemaakt.
-
@jeffreyelzinga_NL 2-0 of 2-1 word het idd
-
@bringdaruckus_NL Tsja, Bazoer deed het hier ook gewoon lange tijd fantastisch. Denk dat wij hem ook nog steeds erg goed kunnen gebruiken. Het jammere is wel dat dat ten koste van Schone zou gaan, wat echt een beetje een cultheld begint te worden.
-
Als vd Hart die bal had gemaakt had je me echt op kunnen vegen
-
Dit kan wel eens een hele pijnlijke middag worden voor die kakkerlakken.
Had met dit forum overigens wel een minnetje of 5 per post verwacht van Sjors, Joop, Manager etc. Jammer dat dit forum niet zo aanslaat.
-
@jeffreyelzinga_NL Ik denk dat Traoré het best rendeert als spits in een 4-4-2, zoals Atletico speelt. Daardoor is het niet echt handig dat ie nu bij een 4-3-3-club pur sang zit
-
@SIRclitjeslikker_NL
sjors? hij is niet zo misgunner hoor. Alleen beetje naief als het op feyenoord aankomt -
@SIRclitjeslikker_NL
ja onder het voetbal van de Boer. afvallende bal pakken enzo. Veel lopen met de bal. Komt toch best het recht in de PL. Kan die een soort van Yaya Toure light worden -
@bringdaruckus_NL Doel meer op mijn eigen hilarische anti feyenoord bijdrages
-
@SIRclitjeslikker_NL er zijn nog altijd meer ajax fans dan feyenoord fans
-
haha kakkerlakken creatief
-
@SIRclitjeslikker_NL hier ben ik met mijn 1e post op het nieuwe forum.
Vooral zwaar vanwege de kou, verder liep het best goed de wed denk ik:)
-
Weer een makkelijk gegeven pingel voor ajax, hoeveelste is dat dit seizoen inclusief de uefa cup? Stuk of 10 nu totaal?
-
@joopjah-both_NL Een pingel geven hoeft toch ook niet moeilijk te zijn :)? Gewoon lekker op de stip leggen als er iemand wordt vastgehouden, al kon ik bij de 1e niet zien of er nu wel wat gebeurde.
Niet onterecht gewonnen opzich, maar je vraagt je wel af hoe wij zo vaak de 0 houden als je deze wedstrijd ziet.
-
2e wel terecht, 1e zie je niks gebeuren
-
Ik ben benieuwd naar het oordeel van Jeffrey. Altijd als Ajax van Groningen wint is dat zwaar onterecht of ligt het volledig aan de scheidsrechter. Nu was die 1e pingel wel onterecht mjah
-
Lekkere uitschieter voor feyenoord, zal wel gezellig zijn geweest in de kuip. Titelstrijd is nog lang niet gestreden, scheelt 6 punten in top 3. Benieuwd hoe de selecties er na de winter uit zien.