Voetbal: De Nederlandse competities
-
Hahn in de winterstop naar Excelsior op huurbasis, prima aankoop denk ik.
-
@TheTransporter_NL Ze gaan van de slechtste keeper van de Eredivisie naar een van de betere, denk dat ze zich hiermee handhaven
-
@bringdaruckus_NL Haha ja, nou dure grap.
Dit doet me eraan denken: Mag pappie Gudelj wel gewoon door blijven scouten nu? -
@Suiz-Luárez_NL Juist omdat je hem er met je zwakke been uit die hoek nooit meer inkrijgt moet je nog een beetje je fantasie gebruiken om er wat an te maken, voorgeven of uitkappen (weet niet precies meer hoe de situatie was).
Ziyech niet naar de Africa cup blijkbaar, en Kameroen dreigt dat ze gaan fixen dat Onana bij Ajax geschorst wordt tijdens de cup.
-
Kunnen ze dat serieus doen? Nee toch? Als jij als speler toch zegt dat je dat niet wilt... Is toch geen verplichting, zoveel spelers bedanken na een tijdje voor hun land. Of bij servië hadden toch ook dit jaar veel spelers zich bedankt. Moet gewoon kunnen, lijkt me wel erg ver gaan dit.
-
Natuurlijk kunnen ze dat niet doen, dat beslist een speler uiteindelijk zelf of hij wel of niet mee wil doen aan wat dan ook, er zijn daar geen contracten aan verbonden, en Ajax moet sowieso niet op ingaan op die flauwekul.
-
Balen dat ze beide niet naar de Afrika Cup gaan. De club is daar toe toch verplicht? Ik dacht dat je alleen met vriendschappelijke wedstrijden spelers mag terugtrekken van internationale verplichtingen?
-
Een speler heeft een contract met een club, en als een club de speler niet wil laten gaan dan zijn ze dat niet verplicht, als een speler die betaald word door een club en dan door een blessure of wat dan ook uitgeschakeld word is dat alleen ten nadele van de club, die moeten de speler wel door betalen, en ook zijn ze een sterke kracht kwijt, ik zou als club zijnde ook niet zomaar een speler laten vertrekken tenzij er goede contracten worden aangeboden door een land
-
@peter-osm-master_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Een speler heeft een contract met een club, en als een club de speler niet wil laten gaan dan zijn ze dat niet verplicht, als een speler die betaald word door een club en dan door een blessure of wat dan ook uitgeschakeld word is dat alleen ten nadele van de club, die moeten de speler wel door betalen, en ook zijn ze een sterke kracht kwijt, ik zou als club zijnde ook niet zomaar een speler laten vertrekken
Hmmm oke , helder. Dan mogen ze dat wel eens in Football Manager implementeren haha
-
@Glennevire_NL DIe zijn gewoon te lief :rofl:
-
Heerlijk voor Ziyech dit. Niet voor Nederland kiezen en dan niet worden opgeroepen voor Marokko.
-
Heerlijk voor Ajax vooral Wat een bondscoach ook, Ziyech behoort zeker bij de beste 3 spelers die ze kunnen oproepen
-
@manchester-pro-team_NL Hij werd door Nederland toch ook niet opgeroepen of wel dan?
-
@Suiz-Luárez_NL #lol#lol#lol
Wat is die vent overrated. Durde de concurrentiestrijd met Lexie Immers niet aan, kon niet wachten op Oranje en nu hoeven ze hem bij Marokko ook niet.
Vraag me af hoe hij het zou doen in bijvoorbeeld Engeland, waar zo'n El Ahmadi zeker geen topper was maar wel boven water bleef. Ik denk dat Hakim al aan zijn plafond zit. Hij wordt ook alweer 24 in een paar maanden en dat in zijn eerste seizoen bij een topclub in de Eredivisie XD
-
@Sjinne_4_ever_NL Ja, Afrika Cup is een verplichting als je opgeroepen wordt.
-
@Kagchelland_NL Twente was op dat moment een topclub in Nederland, en het was de tijd dat de overstap van Feyenoord naar Twente voor bepaalde spelers zelfs als stap hogerop werd gezien. Achteraf gezien was het natuurlijk een domme keuze, omdat Twente daarna direct in verval raakte. Maar dat ie de concurrentiestrijd met Immers niet aandurft omdat ie Twente als een betere stap zag, vind ik een vreemde conclusie
-
“Het ligt niet aan de kwaliteiten van Ziyech, daar bestaat geen twijfel over. Het is een keuze die je maakt en hij heeft de laatste drie duels niet veel gespeeld bij Ajax, ze rouleren er veel”, aldus Renard.
#lol#lol#lol weten we ook weer hoe serieus we die vent moeten nemen
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Suiz-Luárez_NL #lol#lol#lol
Wat is die vent overrated. Durde de concurrentiestrijd met Lexie Immers niet aan, kon niet wachten op Oranje en nu hoeven ze hem bij Marokko ook niet.
Vraag me af hoe hij het zou doen in bijvoorbeeld Engeland, waar zo'n El Ahmadi zeker geen topper was maar wel boven water bleef. Ik denk dat Hakim al aan zijn plafond zit. Hij wordt ook alweer 24 in een paar maanden en dat in zijn eerste seizoen bij een topclub in de Eredivisie XD
Lekker trolle, bolle