Voetbal: De Nederlandse competities
-
Verdomme waarom moet Ajax niet hoe kom ik nou mijn zondag door met ook nog eens een overwinning van PSV?
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Verdomme waarom moet Ajax niet hoe kom ik nou mijn zondag door met ook nog eens een overwinning van PSV?
Door die rare KNVB is PEC-ajax verschoven om Europese punten te halen... Mooi hoor knvb
-
Debuut Delle naar Blessure Vermeer
-
Het lijkt erop dat Robin van Persie hoogstpersoonlijk voor 3 punten gaat zorgen. Ondanks zijn leeftijd (35) overstijgt hij het niveau in de Eredivisie. Dat is eigenlijk een trieste constatering.
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Door die rare KNVB is PEC-ajax verschoven om Europese punten te halen... Mooi hoor knvb
Fout, dombo. Dat is door Ajax gedaan, de KNVB heeft het goedgekeurd en heeft gezorgd voor de verdere administratieve afhandeling. Door te zeggen, dat het door die rare KNVB komt, zeg je eigenlijk dat het initiatief van hun komt, maar dat is niet zo, want het initiatief komt van Ajax. De KNVB heeft alleen toestemming gegeven.
-
@dasfenêtre_nl said in Eredivisie:
Het lijkt erop dat Robin van Persie hoogstpersoonlijk voor 3 punten gaat zorgen. Ondanks zijn leeftijd (35) overstijgt hij het niveau in de Eredivisie. Dat is eigenlijk een trieste constatering.
Van Persie overstijgt het niveau van de Eredivisie
-
Met alle respect, er zijn toch weinig spelers met de (trap)techniek en het inzicht van Robin van Persie. Betere dan wel soortgelijke spelers vind je bij Ajax en dan houdt het ook meteen op. Bij PSV zou je hem ook gewoon in de basis kunnen zetten op het middenveld.
-
Fout, dombo. Dat is door Ajax gedaan, de KNVB heeft het goedgekeurd en heeft gezorgd voor de verdere administratieve afhandeling. Door te zeggen, dat het door die rare KNVB komt, zeg je eigenlijk dat het initiatief van hun komt, maar dat is niet zo, want het initiatief komt van Ajax. De KNVB heeft alleen toestemming gegeven.
Ja maar de knvb kan ook het weigeren
-
Ja maar de knvb kan ook het weigeren
Waarom zou de KNVB het niet goedkeuren?
-
@scheeftand_nl
Omdat het nergens op slaat en het benadeelt PEC omdat hun dadelijk een veel zwaarder schema hebbe dan hun concurrente. -
PEC moet niet klagen.
Uitgangspunt van het Nederlands clubvoetbal in Europa gaat voorop.
Daarbij kan PEC ook het 2e elftal naar Ajax sturen als ze die andere wedstrijden belangrijker vinden, ze winnen toch niet van Ajax.
Zeker niet nadat wij jaren geleden de beker aan Zwolle hebben gegund.
Ja va Persie maakt eindelijk zijn 1e hattrick in de PTT Telecomcompetitie En dat tegen Fc Emmen ...dan liever geen hattrick..
-
@gepke3_nl said in Eredivisie:
@scheeftand_nl
Omdat het nergens op slaat en het benadeelt PEC omdat hun dadelijk een veel zwaarder schema hebbe dan hun concurrente.L.R. van Kessel haalt de woorden uit mijn mond
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
PEC moet niet klagen.
Uitgangspunt van het Nederlands clubvoetbal in Europa gaat voorop.
Daarbij kan PEC ook het 2e elftal naar Ajax sturen als ze die andere wedstrijden belangrijker vinden, ze winnen toch niet van Ajax.
Zeker niet nadat wij jaren geleden de beker aan Zwolle hebben gegund.
Ja va Persie maakt eindelijk zijn 1e hattrick in de PTT Telecomcompetitie En dat tegen Fc Emmen ...dan liever geen hattrick..
zeg je dat expres? de PTT Telecompetitie?
-
Lol dat AS Trencin staat nu gewoon 9e in de competitie van de 12 clubs
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
4-0 #lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol @Yassin-Mansousri_NL
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
4-0 #lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol#lol @Yassin-Mansousri_NL
Ja Wat heeeeeeeeeeeeeeeel slecht van Feyenoord... Ze dachten dat we toch gaan winnen dus gingen ze maar niet trainen...
-
Bizar hoe veel onze Ajacieden hier bezig zijn met Feyenoord...vooral de Rotterdamse Ajaxfan XD
Die 4-0 was saai, en beschamend leeg stadion. Dit seizoen is wel een beetje uitgelopen op poep. Dan maar derde worden en zien we er kampioen wordt. Bekerwinner lijkt inderdaad wel duidelijk.
-
Over Feyenoord gesproken, ben toch wel benieuwd wie de nieuwe hoofdtrainer wordt. Blijkbaar heeft Jaap Stam de beste papieren om aangesteld te worden.
-
Ja maar die is pas net begonen bij PEC zou die zo snel weer weg gaan daar
-
Dat vraag ik mij ook af, @gepke3_NL.
Bovendien heb ik al enkele malen gelezen dat Feyenoord het liefst een hoofdtrainer aantrekt met enige ervaring. Achterliggende gedachte daarvan is waarschijnlijk dat deze trainer Dirk Kuyt de kneepjes van het vak kan leren. In die zin lijkt Jaap Stam mij niet in het profiel te passen. Tot slot vraag ik mij ook af of de kritische achterban een aanstelling van Jaap Stam zou accepteren gezien zijn verleden bij zowel PSV als Ajax. Al met al heb ik mijn twijfels bij de berichtgeving.