Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ach dat AZ wint, is leuk voor de spanning in de competitie al vermoed ik dat zij na de winterstop binnen 7wedstrijden weer met 5 punten achter staan op Ajax.
Of Ajax koopt AZ even leeg in de winterstop
Ajax speelde met een half 1e elftal tegen AZ, 0-0 was terecht geweest, AZ wint netjes gedaan.
Ontslag van die Duitser in Eindhoven vond ik toch een veel mooier hoogtepunt dit weekend, het heeft lang genoeg geduurd met die van Bommel.
Met Faber hebben zij overigens een uitstekende trainer in huis.
-
@L-R-van-kessel_NL zolang de Jong daar zit maakt het helemaal niks uit wie er daar trainer is. Wat een achteruitgang tov Brands.
-
Van alle godsvergeten clubs in de hele fucking wereld, moet ik uitgerekend fan worden van de kutste club die er bestaat: FC Twente..
-
@manchester-pro-team_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Van alle godsvergeten clubs in de hele fucking wereld, moet ik uitgerekend fan worden van de kutste club die er bestaat: FC Twente..
En Manchester dan?
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
En Manchester united dan?
-
Nee.
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Doen jullie zo je best om gelijk te komen met Ajax, sta je in de winterstop toch weer drie punten achter
-
@FC-Eddie_NL
Ja niets aan om in maart al kampioen te zijn, dus we houden het nog ff spannend -
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
-
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
Geen fan meer van Manchester United?
-
We mogen het weekend weer...ik ben benieuwd naar de verrassende uitslagen..
Winst van Emmen en Ado misschien? -
@L-R-van-kessel_NL Zal best kunnen.
-
AZ dit weekend tegen WII, hele nare tegenstander, daar de laatste potjes steevast punten tegen laten liggen
-
This post is deleted!
-
AZ heeft Ajax op alle fronten afgetroefd. Gaan nog een paar moeizame laatste maanden worden als er woensdag ook nog eens wordt verloren van FC Utrecht in de beker.
-
This post is deleted!
-
Retteketet AZ!
-
This post is deleted!
-
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Az gaat toch wel choken
-
This post is deleted!