Voetbal: De Nederlandse competities
-
Je bent het grootste talent kwijt. Noa Lang naar het magische Club Brugge
-
@wooper_NL Veel plezier ermee
-
@wooper_NL Daar ben ik zo blij mee dat die weg is..6 miljoen voor Noa Lang? Echt voor 6 rolletjes drop hadden jullie die ook mogen hebben.
Heel eng mannetje..Zoals jullie Belgen (volgens mij) zeggen een 'natnek'?
-
@L-R-van-kessel_NL Voor 6 miljoen had Brugge leukere spelers kunnen halen vgm
-
Ze huren hem met een aankoopoptie van 6 miljoen.
-
@wooper_NL Konden ze beter een andere speler huren dan
Maar goed. gaan het wel merken wat hij kan en doet. Miss verandert hij wel of wordt ie op z'n plek gezet door Vormer -
Volgens mij moeten ze hem na 1 seizoen overkopen voor 6 miljoen.
-
Wat ik zelf ook mooi vind..
Mulenga naar GAE. Op en top goeie gozer die voor zijn leeftijd echt goed fit is.Gisteren eerste minuten gezien van die Sylla die Utrecht heeft gehaald. Ook al was het maar 45 min. Zou blij zijn als die in de punt komt. Hele aanvalslinie liep een stuk beter en dat met Velanas. Middenvelder om getoverd naar buiten speler.
Elia ook eindelijk 90 min gespeeld. Wilt soms te graag maar komt wel goed. Gedoe met ze dochter (belande op de IC) doet hem natuurlijk ook niet goed. Keeper ben ik geen fan van.. Gelijk een misser bij het 2e doelpunt van PEC.PEC heeft trouwens wat leuke verdedigers in de reserves/jeugd rond lopen. Namen heb ik niet want er was geen commentaar.
Ajax:
Nu zo na de transfer periode zit ik zo te kijken, maar heeft ajax geen scout meer lopen? Meeste "aankopen" zijn allemaal bekende namen. Ok Antony en Kudus. Maar Klaassen en Klaiber?!
Klaiber zie ik als een eredivisie speler zodat Mazraoui rust kan pakken. Maar dit had je ook met een jeugdspeler kunnen doen? Of is de jeugd zo slecht dit jaar?
Klaassen? 27 jaar.. Speelt redelijk in Duitsland maar totaal niet Europees hoog niveau (CL,EL) meer gewent.
Voor 11 milj verwacht je dan toch iets meer. Neem daar de 5 milj splash voor Klaiber bij. Moet je toch wat leuks kunnen halen.
Ten Hag was bij ons (FC Utrecht) altijd in gesprek met Bayern talenten, maar vaak waren ze te duur voor ons. Nu zie je er niks van terug terwijl het geld er nu wel is. -
Ajax heeft ook helemaal niet zo'n fantastisch team. Als Anthony en Kudus het niet het hele seizoen door laten zien wordt het qua creativiteit wat karig, en je mag van zulke jongens niet verwachten dat ze het hele seizoen goed spelen.
Als Blind of Schuurs wegvalt wordt het echt een gekut achterin. Timber-Schuurs is kwalitatief erg matig en Blind-Timber is lange ballen erop pompen en prijs koppen.
Toch ook wel veel spelers die prima kunnen voetballen, maar qua benodigdheden voor een lopend elftal erg kwetsbaar.
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik vind Schuurs ook helemaal niks. Als je hem ziet denk je lange grote sterke jongen maar is een slappeling die niet kan koppen. Zie dan nog liever Botman. Jammer dat Timber niet wat langer is
-
Zaterdag 24 oktober:
16.30 uur: VVV-Venlo - Ajax
18.45 uur: FC Utrecht - FC Twente
20.00 uur: PEC Zwolle - Willem II
21.00 uur: sc Heerenveen - FC EmmenZondag 25 oktober:
12.15 uur: Fortuna Sittard - FC Groningen
14.30 uur: Sparta Rotterdam - Heracles Almelo
14.30 uur: Vitesse - PSV
16.45 uur: RKC Waalwijk - Feyenoord
20.00 uur: ADO Den Haag - AZWe hoeven ons aankomend weekend ook niet te vervelen.
Ik hoop niet dat AZ weer een (eventuele) voorsprong uit handen gaat geven
-
@bringdaruckus_NL Gisteren was Schuurs wel lekker bezig op één balletje na. Al doet Botman het super in de Ligue 1 nu.
Dit weekend :
Ajax wint met moeite bij VVV.
Utrecht-Twente kan een leuk gevecht worden, waar Twente zomaar als winnaar van het veld kan stappen, die ex-ajacieden draaien er echt lekker.
Vitesse-PSV hoop ik op Vitesse maar zie PSV daar wel punten vandaan snoepen.
Feyenoord heeft een makkie bij RKC .
AZ heeft het vaak lastig bij ADO, zeker met een uitgedunde selectie daags na de EL kan dit een vervelend potje worden onddanks dat Ado het slechtste elftal van de Eredivisie heeft.
ADO-AZ 0-2 bij rust , eindstand 2-2 -
Ik denk 80 min AZ 3-0 voor en eindstand 3-3 XD
-
Het zou maar gebeuren dat AZ 34 keer gelijkspeelt Ik ga er gewoon vanuit dat ze gaan winnen van ADO. Twente zie ik wel van Utrecht winnen, die doen het erg goed. Vitesse houdt PSV op een gelijkspel en Ajax en Feyenoord gaan winnen.
-
VVV had even zin om open huis te houden voor Ajax. Zo mooi het Eredivisierecord verscherpt: 0-13. Lekker voor het doelsaldo
-
@FC-Eddie_NL Ze mogen vaker zo'n open dag geven dan
Manman, wat een afgang zeg. Dat je als VVV verliest van Ajax, is geen schande. Maar op deze manier...10 jaar geleden:
PSV - Feyenoord : 10-010 jaar later:
Ajax: "Hold my beer"
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Dit weekend :
Ajax wint met moeite bij VVV.
Niemand had 0-13 verwacht
-
Volgend weekend is Fortuna aan de beurt
-
@SIRclitjeslikker_NL Ajax gaat dan voor 14 doelpunten?
-
Heeft er iemand nog gebruik gemaakt van mijn Toto tip bij AZ 2/X?
Ach VVV leek wel omgekocht, die Swinkels heeft zich weer echt als Swinkels gedragen op het veld, wat een dramatische voetballer maar toch cult.
Al vond ik de het gelijke spel van Feyenoord erger dan dat VVV er zoveel om de oren kreeg.
PSV had ook maar 15 man bij zich in Arnhem omdat de rest ziek zwak en misselijk was.