Voetbal: De Nederlandse competities
-
Krijg Willem 2 geen rust voor hun Europese westrijd. XD
-
Zelf zie ik Willem II toch wel punten pakken bij Emmen, al was Emmen thuis vorig seizoen nog redelijk 'sterk'. Willem II zal vast na 90minuten klaar zijn tegen de Rangers dus hebben ze genoeg energie over voor zondagmiddag.
Heracles uit is altijd lastig, zeker met een PSV in deze vorm, echter heeft Heracles ook nog niet overtuigd.
Feyenoord wint met gemak van Ado (de zwakste broeder in de competitie).
Ajax zie ik het wel lastig hebben met Vitesse, dit kan zomaar de wedstrijd zijn die
Ajax op scherp zet..Bij Heerenveen-VVV durf ik geen uitslag te voorspellen, Heerenveen oogt niet sterk maar wonnen afgelopen weekend wel weer.
Utrecht gaat RKC wel met ruime cijfers pakken.Twente- Groningen is ook weer een wedstrijd waar niks over te zeggen valt.
Betreft de KKD mag Excelsior van mij kampioen worden
NAC 2e
Graafschap 3e (via play offs promoveren) -
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
@maricja_NL
Utrecht gaat RKC wel met ruime cijfers pakken.Zou mooi zijn.. Vrijdag was weer van ouds niet best. Kum speelde wel werelds trouwens maar zoveel kansen en gewoon niks erin krijgen.
Heb je een spits die nooit fit is (Dalmau).
Hopelijk kan die nieuwe "Wonderkid" spelen. -
Bizar op wat voor ongelofelijke debiele wijze Ajax nu alle drie de competitiewedstrijden benadeeld is door de arbitrage.
Denk dat we wedstrijden van Ajax voortaan maar beter zonder VAR kunnen afwerken als hij toch alleen maar gebruikt wordt om Ajax een oor aan te naaien.
Wel mooi dat we gewoon met 10 man van van Boekel en zijn Vitesse wonnen.
-
Hij gaat alleen maar op de het been van ze tegen standers staan. Je klink een beetje als die coach van VVV die er van overtuigd is dat in het buitenland niet eens gefloten zou worden voor zo tackel.
-
@gepke3_NL Als je buiten het een spelsituatie iemand bewust pijn doet is dat rood. Voor rood moet je als scheidsrechter wel duidelijk opzet waarnemen.
Je ziet hier dat hij met zijn voet naar de bal toegaat op het moment dat dat been op de grond ligt en hij zijn voet daarop neerzet, je kan onmogelijk overtuigend zien dat dat opzet is.
Hij kijkt ook maar 1 keer naar de beelden en denkt he, een voet op een been, rood! Als je een tweede of een derde keer kijkt zie je die voet naar de bal toegaan en weet je dat er waarschijnlijk geen opzet is. Juist omdat het zo ongelofelijk dom zou zijn om dat opzettelijk te doen mag je er als je twijfelt ook wel vanuit gaan dat het er niet is. Je ziet ook geen stampende beweging ofzo.
Maarja, tot nu toe hebben we elke week van de KNVB gewonnen.
-
Het was ook gewoon een heledomme overtreding van hem en de enige ballen die in de buurt waren die van ze tegenstander. Hij heb egt nul intensie om de bal tespelle.
-
Hier zie je van 0:50 tot 1:20 wel degelijk een bal met een correcte analyse van de commentator.
-
Het was sws weer het weekend van de VAR. En niet alleen bij ons.
Drama weer deze nieuwe regels. Let op dit word een nieuwe record met aantal penalties. -
@SIRclitjeslikker_NL Ik geef niet snel af op de scheidsrechters, maar hier heb je echt een punt, ronduit belachelijk!
De aanklager heeft zelfs 3 wedstrijden geeist. Volgens mij hebben ze bij de KNVB hele andere Corona bijwerkingen..Al miste wij met onze amateurwedstrijd wel weer de var, ik scoorde met een prachtige dropkick vanaf 35meter, bal ging in de kruising op het ijzeren gedeelte, terug tegen de onderkant lat, en stuiterde met effect terug het veld in..de scheids zag niet dat die over de lijn was, de 50 man (ja er stonden 2 andere teams + extra te wachten totdat zij het veld opmochten) die langs de kant stonden zagen hem er wel invliegen.
Maar helaas, geen VAR -
@L-R-van-kessel_NL je zou denken dat ze in coronatijd wel wat tijd zouden hebben om de kinderziektes eruit te halen. De VAR lijkt me nou met uitstek een coronaproofbaantje.
-
De volgende speelronde komt er aan:
Vrijdag 2 oktober:
20.00 uur: FC Utrecht - sc HeerenveenZaterdag 3 oktober:
16.30 uur: Vitesse - Heracles Almelo
18.45 uur: RKC Waalwijk - PEC Zwolle
20.00 uur: VVV-Venlo - ADO Den Haag
21.00 uur: FC Twente - FC EmmenZondag 4 oktober:
12.15 uur: FC Groningen - Ajax
14.30 uur: Sparta Rotterdam - AZ
14.30 uur: Willem II - Feyenoord
16.45 uur: PSV - Fortuna SittardOp zondag zijn de overwinningen wel voor de favorieten, lijkt me
-
@maricja_NL
Willem 2 en Sparta geef ik nog wel een kans zo goed zijn AZ en Feyenoord nog niet dit sezeon -
@gepke3_NL Ze spelen beide nog niet met overtuiging idd. Maar ik denk wel dat ze met moeite de overwinning over de streep trekken.
We gaan het zien
-
Ik zit vanavond iig voor de tv naar mijn favoriete club te kijken in de KKD: NAC Breda - Jong Ajax.
Het voetbal is niet geweldig, maar de punten worden wel gepakt. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken en iig de periode pakken -
@maricja_NL Noem jij Willem II een favoriet? Dat had ik niet van je verwacht.
Utrecht wint wel van Heerenveen
Vitesse van Heracles
Zwolle bij RKC(leuke voor de Toto ook)
VVV wint thuis van Ado
Twente thuis van EmmenGroningen kan zomaar stunten tegen Ajax. (Rode kaart van Alvarez is geseponeerd)
Sparta-AZ kan 2 kanten op..
Willem II pakt minstens een punt tegen Feyenoord
PSV wint overtuigend van Fortuna. -
Ik zie Willem II wel winnen van Feyenoord. Groningen-uit altijd lastig, dus Ajax kan dit zomaar verliezen.
-
@L-R-van-kessel_NL Ook voor jou is er gips hè
-
@maricja_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Ik zit vanavond iig voor de tv naar mijn favoriete club te kijken in de KKD: NAC Breda - Jong Ajax.
Het voetbal is niet geweldig, maar de punten worden wel gepakt. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken en iig de periode pakkenIk ben iig zeer content met de uitslag
-
@maricja_NL NAC hoort ook makkelijk te winnen van dit Jong Ajax, veel te jonge selectie dit seizoen.