Voetbal: De Nederlandse competities
-
Lol die Croky Cup in België, wat is dat voor rare vertoning dan
-
Lekkere day-after mentaliteit weer. Schandalig. Voor onze titelaspiraties zal het niet uitmaken, maar theoretisch gezien zou Feyenoord nu zelfs nog kampioen kunnen worden indien ze minder dan 7 punten laten liggen.
-
PEC Zwolle
-
In Excelsiors Deo Jeeeej
-
Jup, dit gaat weer helemaal negers over.
Dan moeten ze in europa maar winnen om het goed te maken! -
Het zoveelste bericht over RVP naar Feyenoord zonet gelezen. Benieuwd of het ervan komt.
-
Ik hoop het niet, hoe meer slechte spelers naar feyenoord hoe beter
-
Nieuwe stream site, http://www.fhe.sc/ ook de wedstrijd van zondag.;) plus F1, wielrennen enz enz
-
Waar blijft de klassiekerfittie?
Bosz regelt maar dat we winnen anders is mijn geduld met hem definitief op. Genoeg punten verspeelt dit seizoen. Zonder Dolberg zijn we alleen niet zoveel vrees ik, en ik ben ook als de dood dat Sinkgraven gewoon weer doodleuk als linksback op mag komen draven mja, aan de andere kant is Feyenoord thuis ook een affiche dat niet zomaar ff verliest. Zeker het feit dat wij echt moeten en zij niet werkt in het voetbal vaak in het voordeel van de eerstgenoemde.
Wij worden trouwens ook gewoon kampioen als we winnen. Alleen jammer dat Feyenoord de voorlaatste dag uit bij de Rotterdamse broertjes speelt.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Je bent echt niet zeker van kampioenschap als je morgen wint. 3 dagen na de wedstrijd tegen Schalke 04 heb je PSV uit.... -
@SIRclitjeslikker_NL
lol fittie met wie. manager1987 enzo zijn allemaal weg -
Joh die komt wel ff leuk doen als ze winnen hoor
-
@SIRclitjeslikker_NL
aint gonna happen -
Ik wil wel iemand succes- of teletekstsupporter noemen, dat brengt de boel meestal wel op gang
-
Traoré en Veltman hebben Bosz de wekelijkse blowjob weer gegeven dus die staan er gewoon in. Dan zal het wel niks worden.
-
@Suiz-Luárez_NL
Nja Casseira mag van mij lekker bankie blijven. Cerny draait nou ook weer niet bepaald goed. Veel meer smaken zijn er niet -
of we gaan heiko in de spits zetten
-
Tsja, toch wel een gemiste kans. Als Traore al zijn kansen benut geef je die club echt de boodschap mee dat ze helemaal niks voorstellen en dat het ook nooit meer wat met ze gaat worden.
Wij hebben zelf ooit een keer zo'n boodschap gehad in de bekerfinale tegen PEC, daarna was het opeens een hele kluif om in de laatste twee wedstrijden nog een puntje te pakken en hadden we gewoon geluk dat een punt voor Heracles ook prima was.
Verder toch wel een leuk potje gezien opzich, wel positief blijven. Je krijgt net als tegen Kopenhagen steeds meer het idee dat niemand ons wat kan maken in de Arena. Het zou echt fantastisch zijn als dat ook voor Schalke zou gelden. Ik ben iig al aan het dromen en heb de centjes voor de finale al opzij gezet. Als ik bij een Europese finale van Ajax kan zijn kan die hele titel me voor dit seizoen gestolen worden.
-
Feyenoord via de titel in de CL, Ajax via EL-winst en PSV via vCL. Sign my ass up
-
Wat is er zo leuk aan 3 Nederlandse teams in de CL? Feyenoord gaat gewoon pot 4 in en PSV zat voor dit seizoen iig nog op het randje van 3/4. Denk dat we gigantisch hard afgaan en dat er in de EL veel meer punten te behalen zijn.
Was vroeger idd wel leuk om dinsdag Ajax te kijken en dan woensdag psv ofzo, maar Feyenoord uit bij pakweg Barcelona hoef ik nou ook weer niet per se op te hebben staan