Voetbal: De Nederlandse competities
-
@joopjah-both_NL
Jorgenson heeft toch al paar x terugslag gehad. Ben benieuwd. -
Raar genoeg speelde die in de heenwedstrijd ziyech van het veld. Maar ajacieden blijken die wedstrijd helemaal vergeten te zijn.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ja goed, net zoals dat ze allemaal riepen dat Makkelie ons bijna kampioen had gemaakt zullen alle feyenoorders straks ook nijhuis in zijn eentje verantwoordelijk stellen voor de titel van feyenoord maar mij is dat wat te makkelijk. Als het goed gaat hoor je me er idd niet over maar het blijft onnodig om zo te pingelen als keeper.
Makkelie maakte Ajax bijna kampioen ja.
-
@joopjah-both_NL Oh ja, nouja die klassiekertjes in de kuip zijn nou ook niet wedstrijden om lang te herinneren. Feyenoord dat vooral heel hard probeert met een gigantisch thuisvoordeel maar nooit echt verder komt dan een mat gelijkspelletje. Had die wedstrijd idd niet zo meer in het geheugen zitten.
-
wat ik schattig aan Fyenoord vindt is dat ze het altijd blijven proberen maar dat het uiteindelijk niks wordt
-
Iets subtieler provoceren mattie, hier gaat niemand op happen. Op die van mij reageert Jopie vast nog wel. Naja, ik had je graag de kneepjes van het vak geleerd als er nog een beetje animo was op dit forum.
-
Iets subtieler provoceren mattie, hier gaat niemand op happen. Op die van mij reageert Jopie vast nog wel. Naja, ik had je graag de kneepjes van het vak geleerd als er nog een beetje animo was op dit forum.
Nou, had er nog zo mijn best op gedaan......
Blijft leuk toch, beetje provoceren -
Word een beetje vz fb niveau met jullie hier
-
Ik ga er gewoon vanuit dat Ajax gelijkspeelt tegen PSV, Feyenoord verliest van Vitesse/Excelsior en Fey dan op doelsaldo kampioen wordt
-
Waarom zou Ajax niet van Psv kunnen winnen?
-
Het is een puur gevoelsmatig argument maar we hebben er de afgelopen twee jaar al gewonnen. Het houdt een keer op denk ik dan
-
Het is een puur gevoelsmatig argument maar we hebben er de afgelopen twee jaar al gewonnen. Het houdt een keer op denk ik dan
Ik hoop dat je volledig ongelijk hebt
Als ze zoa ls tegen feyenoord spelen moet het zeker lukken!
Daarnaast vind ik dat ze de laatste wedstrijden prima spelen, dus ik hou hoop! -
Ja ach, ik dacht hetzelfde na onze 3e titel op rij.
-
Als ze net zoals tegen excelsior spelen na een europese wedstrijd word het een ander verhaal
-
@joopjah-both_NL
Daarom is het maar beter om tegen een club te spelen waarvoor ze zich kunnen motiveren -
We zullen zien, ik denk dat Kuyt alle spelers bij Feyenoord toch nog wel eens goed inpepert dat het nu écht gedaan moet zijn met die kutpartijen tussendoor. Laatste vier moeten gewoon in 12 punten omgezet worden. Ik denk dat ze de thuiswedstrijden allebei nog wel pakken. Als Excelsior ook nog wat punten pakt en nergens meer voor speelt gaan zij echt niet in de weg liggen tijdens de 33e speelronde, die willen ook liever dat Feyenoord kampioen wordt dan Ajax. Enige probleem is dan nog Vitesse, hoewel zij net voor de bekerwedstrijd zitten.
Kortom; het kan nog alle kanten op, maar ik denk eigenlijk dat alleen Vitesse nog écht problematisch kan gaan worden. Als Ajax het niet lukt om te winnen van PSV dan komt de titel wel heel dichtbij. Maar het is allemaal nog zo koffiedik kijken, het kan na dit weekend al weer anders zijn, als bijvoorbeeld Ajax slecht speelt tegen Heerenveen. Het werd bijvoorbeeld 'maar' 0-1 in Heerenveen.
-
In de arena doet niemand ons wat. Na die dramatische start tegen Willem II en Roda hebben we, inclusief de 5 EL duels, alles gewonnen in de arena op PSV na. Daartegen creëerden we wel veel meer kansen. Ook Feyenoord, Legia, Kopenhagen, Celta, AZ, Utrecht en wat je dan ook allemaal nog maar meer als relatief moeilijke tegenstanders aan wilt merken zijn hier compleet weggevaagd. Uit kunnen we nog wel wat verspelen ja, Heerenveen thuis lijkt me een bijzonder kleine kans.
-
De druk ligt gewoon een stuk hoger bij Feyenoord, ze hebben alles in eigen hand en voelen de hete adem van Ajax. Zie PSV - Ajax gewoon als sleutelduel voor het kampioenschap, die moet Ajax winnen anders is het beslist.
-
Leuk dat je utrecht erbij zet, daar had je in de 1e helft 0-3 achter moeten staan. En kwam je terug door een verschrikkelijk domme eigen goal en penalty
-
@joopjah-both_NL Domme eigen goal? Ik heb hier'anders een bron waarin een hoop mensen bevestigen dat hij er gewoon lekker in zat.