Voetbal: De Nederlandse competities
-
Dat denk ik ook wel, maar blijft triest dat we zelf zoveel weg hebben gegeven dat je daar dan maar op moet gaan zitten hopen. We lijken sinterklaas af en toe wel.
-
@SIRclitjeslikker_NL Voornamelijk in augustus tegen Willem II en Roda, mede doordat het team nog totaal niet stond en Overmars pas daarna Ziyech haalde, terwijl heel Nederland al in mei zag dat we hem nodig hadden.
-
@spectraaaaa_NL Maar wij mogen nog de Eagles met 8-0 inmaken dus dat had veel gescheeld.
-
Als we doorgaan spelen we wel voorafgaand aan elk van onze 4 competitieduels een Europacup duel...
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik denk dat het niet een heel groot probleem hoeft te zijn, we moeten al onze Eredivisie-tegenstanders op 80% ook nog wel kunnen oprollen. Op PSV na dan, daar vrees ik nu wel voor. Eerst Schalke-uit op donderdag en dan naar Eindhoven. Maar misschien mogen we wel 1x puntverlies lijden, als Feyenoord nog 2x punten laat liggen zelf.
-
Groningen en Excelsior hadden we idd ook op 80% op moeten rollen, maar de Onana en de Ligt cadeautjes zijn dan precies wat ik met sinterklaas spelen bedoel.
-
Zou er ook wel weer de hilariteit van inzien als Feyenoord kampioen wordt en die prestatie compleet wordt ondergesneeuwd door het feit dat Ajax de EL wint XDDD. Maja, das vooralsnog een stoute droom.
-
@SIRclitjeslikker_NL Nijhuis en De Ligt bedoel je
-
Ja goed, net zoals dat ze allemaal riepen dat Makkelie ons bijna kampioen had gemaakt zullen alle feyenoorders straks ook nijhuis in zijn eentje verantwoordelijk stellen voor de titel van feyenoord maar mij is dat wat te makkelijk. Als het goed gaat hoor je me er idd niet over maar het blijft onnodig om zo te pingelen als keeper.
-
@Suiz-Luárez_NL En natuurlijk de doellijntechnologie. Anders stonden wij uiteraard bovenaan.
-
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL Dat had geen drol uitgemaakt. Nu staat Feyenoord 1 punt voor ipv 10 doelpunten. In beide gevallen betekent dit dat Feyenoord nogmaals punten moet verspelen als ze de pineut willen zijn
Klopt, maar hoe meer punten ze verliezen hoe beter het is
-
Het zou me overigens niets verbazen als Feyenoord volgende week Utrecht volledig van het veld blaast. Laten we hopen dat Utrecht het ze zo moeilijk mogelijk kan maken en minimaal 1 puntje kan afsnoepen. Als Ajax dan van Heerenveen wint. Dan ziet het er voor ons Ajax weer iets rooskleuriger uit.
-
Is dit het Ajax cafe?
-
@crimsontide_NL Nee wij zijn de enigen die hier nog willen komen nadat Derwort het forum en spel volledig om zeep heeft geholpen
-
Nouja ik ben er ook nog maar ik heb dan ook totaal geen leven
-
El ahmadi & jorgenson waarschijnlijk allebei terug zondag.
Kongolo net minuten gemaakt met het 2e
-
Ach ja, die El Ahmadi hobbelt er ook maar een beetje achteraan als je een fatsoenlijke 10 opstelt.
-
@SIRclitjeslikker_NL wel een van de beste spelers van Feyenoord. Met Tapia ga je zo 3 niveaus achteruit.
-
@joopjah-both_NL
Jorgenson heeft toch al paar x terugslag gehad. Ben benieuwd. -
Raar genoeg speelde die in de heenwedstrijd ziyech van het veld. Maar ajacieden blijken die wedstrijd helemaal vergeten te zijn.