Voetbal: De Nederlandse competities
-
Hahaha wauw
-
@Glennevire_NL
onzin, in de selectie van Feyenoord zijn nauwelijks spelers die van excelsior komen. -
Als Feyenoord wint komende zondag zie ik het niet meer fout gaan. Zie Feyenoord nog wel verliezen in Arnhem, maar Ajax gaat niet alles winnen, tweeluik met Schalke, terwijl je tussendoor Heerenveen krijgt en na een zware pot in Duitsland naar Eindhoven mag, grote kans op puntverlies. Mocht Ajax doorgaan in Europa spelen ze volgens mij donderdagavond voor de laatste speelronde in Tilburg, mogelijk in Lyon of Manchester... Mocht Feyenoord wel verliezen van Utrecht zie ik PSV stiekem gewoon de titel stelen (wat ik overigens niet hoop, verdienen het totaal niet, missen te veel kansen)
-
Ajax alweer fenomenaal gespeeld, en alweer geweigerd met 5-0 te winnen. 2-0 is denk ik alsnog genoeg, in Duitsland 1 goaltje maken en dan moet Schalke er 4, dat lukt ze nooit
-
Als je gewoon met 5-0 gewonnen had kon je het B team naar Gelsenkirchen sturen en kon het A team zich voorbereiden op PSV.
Maar ach, persoonlijk zou ik bij kwartfinale CL / halve finale EL van Europees succes durven speken. Unieke kans dus. Lang geleden voor Nederlandse clubs en zeker voor ons.
-
@SIRclitjeslikker_NL Ben je ooit wel tevreden?
Thuis 2-0 winnen in kwartfinale van EL is gewoon uitstekend resultaat. Als niet Ajax fan ben ik hier ook gewoon apetrots op. Een uitdoelpunt maken uit bij Schalke en zij moeten er vier!! 4 scoren om door te gaan. Ik ga niet te optimistisch zijn maar ben voor 60% zeker iig dat Ajax doorgaat. En als je dan volgende ronde eventueel winnaar van Genk/Celta loot zit kans op Finale er zeker in. Of anders loot je Besiktas/Lyon of United, waarom niet? Dan heb je een makkelijkere tegenstander in de finale.... -
@jeffreyelzinga_NL ja precies laat Ajax maar vol strijden in de EL, is ook nog eens goed voor het Nederlands voetbal. Paar slijtageslagen erbij en dan wordt de kans in de competitie op puntverlies steeds groter. Al zie ik Ajax in deze vorm 4x easy winnen.
Heerenveen thuis winnen ze zeer waarschijnlijk, maar zolang het nog niet gespeeld is nog kans op puntverlies, ooit moet het lopen bij Heerenveen.PSV uit en Willem II kunnen ze wel struikelen, is niet ondenkbaar. GAE thuis kan je je toch niet voorstellen v dat ze die niet winnen
-
maarja Feyenoord moet gewoon 4x winnen dan is er niks aan de hand
-
Belachelijk dat die kaart van Manu blijft staan.. Wat een faalhaas die aanklager, snap ook wel dat Feyenoord er dan steeds mee weg is gekomen.
-
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Belachelijk dat die kaart van Manu blijft staan.. Wat een faalhaas die aanklager, snap ook wel dat Feyenoord er dan steeds mee weg is gekomen.
Man man man :lol:
-
@joeyeekhout_NL Als jullie tweede worden is er toch ook gewoon weer fissa?
-
@Glennevire_NL Ja dat ''als je een uitdpoelpunt'' maakt is altijd een lekker makkelijke uitspraak. Je zou het bijna niet zeggen als je Schalke hebt zien spelen, maar een uitdoelpunt maken op dit niveau is nog wel redelijk lastig.
Enfin, je moet idd gewoon doorgaan als je het niveau van de thuiswedstrijd een beetje benadert, maar juist 2-0 is een vieze stand omdat onderschatting op de loer ligt terwijl je het eigenlijk binnen no-time weg kan geven. We speelden Steaua bijv destijds ook helemaal zoek in de arena met 2-0 als gevolg. Precies dezelfde uitspraken volgden van de spelers: ''oh joh, als wij er uit ff eentje maken gaan we wel door''. Uiteindelijk ging Steaua door.
-
Goojanajad-Jorgensen
Ziyech-Schone-Klaassen-Ramselaar
Kongolo-Janssen-Sanchez-Karsdorp
JonesOnder voorbehoud mijn elftal van het seizoen.
4-4-2 omdat er niet echt uitblinkende vleugelspelers zijn, Kongolo voor mijn gevoel best lang blessa geweest maar enige die op linsback staat die een beetje iets kan. 2e fatsoenlijke cv vinden was moeilijk. Moreno had gekund, maar kan ook een stuk beter. Heb het idee dat Janssen zich meestal wel aardig staande houdt maar zie Utrecht vaker niet dan wel spelen natuurlijk.
Wat ons aller betreft horen Sanchez en ons gehele middenveld er gewoon in maar komt de rest niet echt in aanmerking.
-
Hmm, geen spijt van PEC niet live kijken denk ik
-
Ah Menig mist weer voor open doel en elk zacht balletje op doel rolt er bij vd Hart in, niets gemist
-
@SIRclitjeslikker_NL Doe je Feyenoord wel beetje tekort, El Ahmadi en Toornstra hebben ook een superseizoen, beter dan Ramselaar wat mij betreft.
-
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ah Menig mist weer voor open doel en elk zacht balletje op doel rolt er bij vd Hart in, niets gemist
Ja die Vd Hart laat wekelijks zien dat ie de slechtste keeper ooit is
-
@SIRclitjeslikker_NL nee dan beland alles en iedereen wat met Feyenoord te maken heeft in een diep dal
Vooraf was een 2e plek wel prima geweest (waarschijnlijk geen fissa ) -
@Suiz-Luárez_NL Bottgehin en Scharie hebben ook een geweldig seizoen, maarja je kan moeilijk alleen Feyenoord/Ajax erin doen.
Zou eerder Troupee doen ipv Karsdorp en Botteghin/Scharie ipv Janssen. Ziyech en Schone hebben ook geen geweldig seizoen, al doen ze het wel prima natuurlijk en weet iedereen hoe goed ze zijn.
En als je een goede vleugelspeler wilt noemen doe Elia. Goals/assists uitstekend dit seizoen, zeker als je kijkt naar hoeveel minuten die slechts gemaakt heeft. -
@SIRclitjeslikker_NL Moreno hoort daar echt wel te staan ipv Janssen, zonder hem hadden we het linkerrijtje volgens mij niet eens gehaald. Ramselaar verder soms leuk maar vaak toch ook onopvallend. Zou dan toch eerder een Toornstra of Vilhena daar neerzetten.