Voetbal: De Nederlandse competities
-
Dat vind ik dus totaal niet. Ronaldo is dit seizoen ook veel minder dan voorheen, maakt minder goals, en toont zich veel minder (behalve nu dan tegen Bayern). Hij speelt ook heel anders dan voorheen. Hij bemoeit zich totaal niet meer met de opbouw van aanvallen, hij is er puur als eindstation van de aanval. En dat doet ie heel goed, tegen Bayern was elke kans raak, wereldklasse. Maar hij is nu wel heel afhankelijk van zijn teamgenoten die hem vrij moeten brengen, want zelf iemand uitspelen heb ik hem dit seizoen al een tijd niet meer zien doen. Hij neemt ook de vrije trappen puur op status, want gemiddeld schiet hij er 1 op de 500 in ofzo, lachwekkend dat hij die mag blijven nemen.
-
@Suiz-Luárez_NL Tja, dat laatste....
Misschien wil Zidane dit he, I don't know, maar zou zomaar kunnen dat hij het net anders wil spelen. Daarnaast is Ronaldo natuurlijk ook al 'oud' aan het worden, gaat langzaam ook achteruit nu natuurlijk. Als hij alles erin blijft schieten als die de bal in de zestien krijgt blijft het natuurlijk prima, dat doen onze eredivisie spitsen niet.
-
@Jip-Huijs
Klopt maar door die zinnen lijkt het gewoon of randzaken invloed hebben op je kijk op bepaalde voetballers.Overigens ben ik ook Ronaldo en Real Madrid fan dus het is niet dat ik het per se oneens met je ben verder.
-
@SIRclitjeslikker_NL
hahaha sssst moest 'ze' zijn ipv 'we'. -
Nu is shit echt aan. Ik ga niks objectiefs meer roepen de rest van het seizoen, voor zover ik dat al deed. Niemand kan ons stoppen, Schalke gaat eraan!
-
ik ben zelf een ajax fanaat maar van schalke04 thuis winnen dat geloof ik niet schalke04 is thuis wel wat sterker dus ik denk dat het op een gelijk spel uit loopt want reken maar schalke04 die gaan nu alles op alles zetten om zo een beetje jus voor de suporters te geven maar goed zullen zien want het vanavond word ik hoop dat mijn clubie wint natuurlijk maar ik denk dat het op het gelijk spel aan komt
-
@goldeagle31_NL winnen hoeft ook niet. Gelijk of 3-2 verlies is genoeg of 3-1 zelfs
-
Gaat m niet worden dit
-
Je bent al maanden op niks objectiefs te betrappen haha
-
Gisterenavond mijn punt weer bewezen. Twee van de drie tegengoals van Ajax waren 100% Ziyech die zijn man liet lopen. Hij is geen verdediger maar dit was echt pijnlijk XD
Wel mooi dat ze door zijn, top voor het Nederlands voetbal en hopen op een goede loting. En laat ze maar moe zijn voor zondag
-
@Kagchelland_NL huh? Bij die 1-0 raakt Ziyech de bal kwijt en moet De Ligt gewoon een overtreding maken op die Burchstaller. De tweede goal is een aanval over rechts, waar de man van Kluivert/Traoré de voorzet geeft op de spits. Zie niet in waar Ziyech iets had moeten kunnen doen?
Al met al geen geweldige pot gezien, maar ook niet echt een goed Schalke ofzo. Ze waren na de 2-0 uiteraard sterker maar niet zo veel beter dan Ajax.
-
@hap-slik-weg_NL Ziyech laat zij man lopen die vrijuit een voorzet kan geven en bij de tweede goal ziet hij de uiteindelijke doelpuntmaker van mijlenver aankomen en doet nul effort om mee te lopen/af te stoppen. Ik zat met 30 man te kijken in de kantine en iedereen zag het zo. Hij leek wel moe of te lui om iets te doen
-
@Kagchelland_NL De 1e is idd zijn fout, hij moet gewoon met die man meelopen. Bij de 2e laat hij Höwedes lopen die vervolgens volledig vrijstaat in de 16, maar iemand anders maakt de goal. Verdedigend kan het allemaal nog stukken beter bij Ajax..
-
@Kagchelland_NL je weet dat Burchsteller in de spits stond? En dus niet Ziyech zijn man is? Oftewel de man die de assist geeft en de goal maakt? Ziyech raakt de bal kwijt bij hun 25 meter lijn en ze counteren. De Ligt moet Burchsteller gewoon neertrappen wanneer die daar aan de zijlijn staat en de bal mee geeft aan Goretzka.
Hij oogde zeker wel lui en moe, absoluut eens. Maar vond het zeker verdedigend niet zijn fouten. Meer Sánchez, Veltman die er weer een potje van maakten. Sanchez oogt niet zo scherp de laatste wedstrijden. En de Ligt moet natuurlijk altijd die overtreding maken daar aan de zijlijn. Zal wel stukkie ervaring zijn. Vond Schöne ook onzichtbaar trouwens. Donny viel prima in.
-
-
@hap-slik-weg_NL #lol niet mijn man dus niet mij probleem?
Die vent loopt letterlijk voor hem langs, 5 meter voordat hij de zestien in loopt (en scoort, kijk nog maar eens). Hoe kun je dat ooit goedpraten XD
-
@Kagchelland_NL Jij bent degene die goed moet kijken Die vent die langs hem loopt is Höwedes, die staat vervolgens volledig vrij in de 16, maar het is Burgstaller die hem erin schiet (en die liep de hele tijd al rond de 16). Neemt niet weg dat Ziyech gewoon iemand laat lopen, maar het is een nuance.
-
@Suiz-Luárez_NL Ik denk dat je twee goals door elkaar haalt.
Die counter (waar die steekbal uit komt op een speler die ook scoort na zijn aannamen) is waar ik het over heb, 10 meter voordat die vent de bal krijgt loopt hij voor Ziyech langs de zestien in -
@Kagchelland_NL Je hebt het over de 1-0 dus? Ik heb het over de 2-0 iig
-
@Suiz-Luárez_NL De volgorde weet ik niet maar hij liet inderdaad bij een andere goal de assistgever lopen XD