Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Suiz-Luárez_NL Dat is te kort door de bocht. Ik zeg ook niet dat we overal met emotie moeten handelen, dat zou ook niet goed zijn, maar soms mag een beetje meer emotie en beleving wel worden toegepast. Zeker in een casus als het aanpassen van een stadionnaam die al sinds het begin geen sponsornaam heeft.
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Heujjj kampioen
-
bekerfinale leeft ook wel lekker hier
-
En ik maar denken dat ik met Groningen - PEC de slechtste bekerfinale al gezien had, man man man. Enige dat je op een gegeven moment hoopte was dat er geen verlenging zou komen.
-
@timeenennaam_NL Bekerfinales zijn gemaakt om saai te zijn, gaat vooral om de spanning en die was er wel degelijk. Overigens blij met de winnaar, zie ons (als we PO halen wat ik niet verwacht) AZ makkelijker verslaan dan Vittese, daarnaast goed voor ontwikkeling Chelsea jeugd, wellicht sturen ze nu de wat leukere talenten, Ake bijv. En mochten ze per ongeluk Arsenal ofzo loten, makkelijkere tickets krijgen
ik zeg win win win -
@jeffreyelzinga_NL
Ake naar de eredivisie? Hij zou bij iedere club behalve de top 6/7 in de PL basis staan. -
@jeffreyelzinga_NL Nadeel is wel dat je net als bij Ajax nu lastiger aan de beurt komt.
-
@jeffreyelzinga_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@timeenennaam_NL Bekerfinales zijn gemaakt om saai te zijn
Ajax - PEC was volgens mij wel een aardige pot destijds
-
@bringdaruckus_NL Eens, maar wie wilt het nog aan met terugroepclausules?
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL Nadeel is wel dat je net als bij Ajax nu lastiger aan de beurt komt.
Qua tickets? valt wel mee denk ik. Zelfs bij ons (een wat grotere achterban) kon je redelijk makkelijk aan kaartjes komen. Mensen gaan minder graag naar stadion en is het is over het algemeen prijzig.
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@timeenennaam_NL Bekerfinales zijn gemaakt om saai te zijn
Ajax - PEC was volgens mij wel een aardige pot destijds
Klopt, maar dat was ook vrij snel open gebroken. Bij AZ-Vitesse en Groningen-Zwolle had je geen echte favoriet, waardoor er minder snel gebluft wordt, zoals Zwolle Ajax afblufte.
-
@jeffreyelzinga_NL
het terugroepen van spelers omdat ze het goed doen komt zo weinig voor. Chelsea verhuurt al jaren dik 30 spelers en dit is pas de eerste x. Pas als het op regelmatige basis voorkomt wordt het een probleem. Sws heeft Ake echt wel punten gepakt voor dat Bournemouth dus zoveel hebben ze ook weer niet te klagen -
Op naar een heerlijke mei maand. Morgen een flinke stap richting de titel zetten en donderdag een plekje in Stockholm afdwingen
-
@SIRclitjeslikker_NL jij bent ook al zo'n vieze jinxer.
-
feyenoord 2-0 achter gewoon.
-
3-0 wtfff
-
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Zie ze eerder punten verspelen tegen Excelsior/Heracles dan tegen Vitesse/Zwolle. Excelsior vol in strijd tegen degradatie en Heracles weet zich altijd wel aan te passen aan de tegenstander + PO strijd. PEC zou nog wel kunnen, echter Vitesse gaat niks doen. Die spelen een oefenpotje voor de bekerfinale. Verder kan Utje plek 4 veilig stellen uit in de Kuip. Feyenoord speelt tegen teams die bijna allemaal moeten winnen om verschillende redenen muv Vitesse.#ok
-
WTF is er trouwens met Heerenveen aan de hand, spelen 72 minuten tegen 10 man van Zwolle #lol.
-
vd Hart factor
-
Lekker de binnenstad slopen #lol. Succes met je huldiging.
-
Doen ze nu nog steeds huldigen voor de tweede plaats in Rotterdam dan?
-
Zou wel leuk zijn, in één jaar de europa leage winnen en de titel pakken!
Wij zijn Ajax wij zijn de beste!!!!!!!