Champions League
-
@dominicm_nl
die wedstrijd gun ik voornamelijk jullie burgemeester -
@bringdaruckus_nl Doe maar Real/PSG/Basel/Olympiakos, kijken of ze derde kunnen worden.
Of anders, Spartak/Porto/Basel/Anderlecht/Olympiakos hebben ze nog een beetje kans op plek 2.
-
@hap-slik-weg_nl met die 1e kan ik nog leven. Die 2e is gewoon saai
-
Sws zou het comedy capers worden met Neymar en Ronaldo tegen slome bottie
-
Snelheid van Jan Scharie compenseert dat dus geen zorgen
-
Hoop dat Tottenham, Basel, of Anderlecht de CL wint. Met de andere clubs heb ik maar weinig. Of misschien Feyenoord, zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
-
Ik hoop dat Ajax Messi koopt
-
@suiz-luárez_nl Het geld hebben we. Zou ook een redelijke vervanger van Dolberg zijn. Misschien als we langs Rosenborg komen, de EL heeft hij immers nog niet gewonnen.
-
@joeyeekhout_nl said in Champions League:
Snelheid van Jan Scharie compenseert dat dus geen zorgen
de schildpad moet de slak compenseren dus
-
Real madrid gaat hem gewoon pakken. Hoop ik ook op.
Hoop dat Peppie er lekker vroeg uitvliegt.
-
Valt mee voor Feye, denk dat ze in de kuip wel drie leuke wedstrijden op de mat kunnen leggen maar uit simpelweg verliezen en knockie gaan.
-
Zou al heel wat zijn als de achste finalisten uit meer dan 6 landen komen met deze pouleindeling...
-
Kutpoule, Shakhtar wint wel maar zag liever een masterclass van 2 echte topclubs die Fey gewoon van de mat vegen. Pep zie ik ook graag falen, kan ook al niet met deze poule
-
Zou Dijks de slechtste Ajax-speler ooit zijn?
-
Hahahahahahaahahaha. Klasse gedaan Ajax! Alles verkopen(met ook nog eens een vette kortingssticker op Sanchez) maar niks kopen. Lekker vasthouden aan Veltman die er niks van kan. Lekker Dijks opstellen die al 2 keer is afgeserveerd. Blijf vooral spelen met Schone die alleen nog maar een beetje kan schieten. Keizer aanstellen terwijl ie als hoofdtrainer niks gepresteerd had en nog steeds heeft. Maar laten we vooral genieten van het feit dat Ajax dagelijk trots de ING-app kan openen! Van Stockholm tot helemaal niks in Amsterdam! Forza Ajax!
-
Dit was verdedigend zo matig #lol. Bij die 2-2 staat er drie man vrij, bij die 3-2 loopt die vent iedereen voorbij. Op zich wel zuur van die bal op de paal van Younes, dan was het namelijk klaar geweest.
-
Eigenlijk is dit best een kut poule, zijn niet de meest geweldige mooie tegenstanders en je verliest waarschijnlijk alsnog.
Maar om even optimistisch te doen
Engelse clubs liggen Nederlandse clubs vaak wel dus daar moet thuis wel een stuntje inzitten.
Shakhtar is ook niet meer wat het geweest is en dus kan je misschien wel wat halen thuis.
Misschien nog gelijkspelletje thuis tegen Napoli, kan altijd hè.
Uit ga je er denk ik bij alle drie gewoon af, of je steelt misschien wel een puntje ergens.
Nou dan heb je toch 7/8 punten en dan overwinter je misschien wel in Europa, ik zie kansen! -
Toen Feyenoord poule F werd geloot dacht ik eerst even, jahooorrrr hier gaan we dan.
Dacht namelijk dat poule F die van Real Madrid, Borussia Dortmund en Tottenham Hotspur was -
@joeyeekhout_nl said in Champions League:
Eigenlijk is dit best een kut poule, zijn niet de meest geweldige mooie tegenstanders en je verliest waarschijnlijk alsnog.
Maar om even optimistisch te doen
Engelse clubs liggen Nederlandse clubs vaak wel dus daar moet thuis wel een stuntje inzitten.
Zei men vorig jaar ook over Man U. Met trainers als Mourinho en Pep gaat dat argument niet meer op.