Champions League
-
Go on
-
@Dave-Jansen_NL hopelijk speelt Arsenal iig gelijk thuis tegen PSG dan zijn ze nagenoeg 1e
-
@Glennevire_NL ja sowieso schat ik PSG iets hoger in dan Arsenal
-
@Dave-Jansen_NL said in Champions League 2016/2017:
@Glennevire_NL ja sowieso schat ik PSG iets hoger in dan Arsenal
Ik ook wel zeker vroeger. Maar vindt ze sinds Zlatan weg is wel flink minder, hoewel ik Ligue1 niet volg. Zie ik nu dat ze nog "maar" 3e staan achter Monaco en Nice. -
@Glennevire_NL ja dat is idd ook zo, Zlatan was wel een grootste speler
-
Wie dreven er op VF ook alweer de spot met me toen ik zei dat Leicester goed zou presteren in de CL?
-
wel heerlijk voor iedereen die zegt dat engelse teams niet presteren in de cl
-
@timeenennaam_NL Ze hebben nog steeds geen topteam geloot, dus ondanks dat het knap is gisteren kan mijn voorspelling nog steeds. Daarnaast mogen ze die Schmeichel wel een standbeeld geven.
-
@hap-slik-weg_NL
Nee een team dat 4x EL wint of meer is natuurlijk kattenpis!! -
@hap-slik-weg_NL
Nouja, jij mag met je superieure voetbalverstand andere ideeën hebben van een uitmuntende prestatie, maar ik noem groepswinst en uitschakeling van nr. 3 van Spanje/EL winnaar Sevilla wel een hele goede prestatie. -
@timeenennaam_NL groepswinst in een groep met Kopenhagen en Brugge is niet bijzonder. Porto is je enigste echte tegenstand, dat je die verslaat is wel knap. Daarnaast is het ook gebleken waarom Sevilla weer thuishoort in de EL.
Neem aan dat Leicester dan ook een grote club is, zijn immers wel kampioen van Engeland, om even dezelfde logica te volgen dat Sevilla het nu redelijk goed doet in Spanje. Ze hebben nog geen top 8 team in Europa te hoeven verslaan (al zal Sevilla wel hoog staan door die overwinningen mjah soit).
-
@hap-slik-weg_NL enige*
-
het is voor mij wel een bewijs dat de rest van de competitie in Engeland sterker is dan in Spanje. Buiten top 3 om. Waar Atleti het niveau van Chelsea/City heeft Barca en Real er boven zit. Maar daarna heerst Engeland. Maar goed uiteindelijk gaat het om de beste ploegen. Voor mij is overigens Bayern de favoriet
-
heerlijk Monaco, echt bazenteam. Peppie er lekker uit
-
@bringdaruckus_NL Volgens mij zit er ook maar eentje in de kwartfinales toch ?
-
Even een vraag.
Wat is volgens jullie nou de reden waarom engelsen elke keer toch weer falen. Aan coaches kan het niet liggen. Die hebben allemaal grote successen gekend. De spelers lijkt me ook stug. Buiten de grote 3 clubs spelen de grootste namen in engeland. Maar toch gaat het elk jaar mis en niet alleen tegen de grote 3.Zelf denk ik de fa. Arbiters fluiten in engeland anders waardoor ze in europa continu moeten aanpassen. Daarnaast ook misplaatste arrogantie. Spelen spurs en city 10x tegen monaco winnen ze 8. Toch schakelen ze hen uit.
Wat denken jullie
-
@jeffreyelzinga_NL dezelfde vraag overigens ook voor eredivisie. Waarom dat slechter gaat dan bijv belgen of tsjechen
-
Misschien spelen Engelse clubs teveel wedstrijden in een seizoen waardoor ze verderop in de CL altijd in problemen komen?
-
Valt opzich mee, dan zou je het eerder aan het ontbreken van de winterstop kunnen wijten, maar kan inderdaad een reden zijn