Champions League
-
@DominicM_NL
Idd, gewoon Nelom met 4 jaar verlengen. -
@bringdaruckus_NL Njah Tjah Sjah ik denk dat we Nelom gewoon in één adem met R. Carlos en v Bronckhorst
-
Pot 1
Real Madrid, Bayern München, Chelsea, Juventus, Benfica, AS Monaco, Spartak Moskou, Shakhtar DonetskPot 2
FC Barcelona, Atlético Madrid, Paris Saint-Germain, Sevilla, Manchester City, Borussia Dortmund, FC Porto, Manchester UnitedPot 3
SSC Napoli, Tottenham Hotspur, FC Basel, Olympiakos, Anderlecht, Liverpool, AS Roma, BesiktasPot 4
Celtic, CSKA Moscou, Sporting Portugal, APOEL Nicosia, Feyenoord, Maribor, Qarabag, RB Leipzig -
real madrid, psg, spurs en feyenoord lijkt me wel een leuke poule
-
Feyenoord - Spurs daar gaan doden vallen
-
@dominicm_nl
die wedstrijd gun ik voornamelijk jullie burgemeester -
@bringdaruckus_nl Doe maar Real/PSG/Basel/Olympiakos, kijken of ze derde kunnen worden.
Of anders, Spartak/Porto/Basel/Anderlecht/Olympiakos hebben ze nog een beetje kans op plek 2.
-
@hap-slik-weg_nl met die 1e kan ik nog leven. Die 2e is gewoon saai
-
Sws zou het comedy capers worden met Neymar en Ronaldo tegen slome bottie
-
Snelheid van Jan Scharie compenseert dat dus geen zorgen
-
Hoop dat Tottenham, Basel, of Anderlecht de CL wint. Met de andere clubs heb ik maar weinig. Of misschien Feyenoord, zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
-
Ik hoop dat Ajax Messi koopt
-
@suiz-luárez_nl Het geld hebben we. Zou ook een redelijke vervanger van Dolberg zijn. Misschien als we langs Rosenborg komen, de EL heeft hij immers nog niet gewonnen.
-
@joeyeekhout_nl said in Champions League:
Snelheid van Jan Scharie compenseert dat dus geen zorgen
de schildpad moet de slak compenseren dus
-
Real madrid gaat hem gewoon pakken. Hoop ik ook op.
Hoop dat Peppie er lekker vroeg uitvliegt.
-
Valt mee voor Feye, denk dat ze in de kuip wel drie leuke wedstrijden op de mat kunnen leggen maar uit simpelweg verliezen en knockie gaan.
-
Zou al heel wat zijn als de achste finalisten uit meer dan 6 landen komen met deze pouleindeling...
-
Kutpoule, Shakhtar wint wel maar zag liever een masterclass van 2 echte topclubs die Fey gewoon van de mat vegen. Pep zie ik ook graag falen, kan ook al niet met deze poule
-
Zou Dijks de slechtste Ajax-speler ooit zijn?