Champions League
-
@Furrax_NL Zidane heeft hem vorig jaar al gewonnen.
Je kon er trouwens wel geld op inzetten dat je een Madrileense derby zou krijgen in deze ronde. Uefa wil natuurlijk niet nog een keer deze teams in de finale.
-
@sir.himself_NL Ooh, hoe kan ik dat vergeten...
-
Boys (en de rest),
Wie denken jullie dat de Champions League gaat winnen (17/18). En denken jullie dat Feyenoord leuk gaat doen?
Ikzelf zie Real geen hattrick scoren. Aangezien ze in mijn ogen te veel afhangen van Cristiano (ik neem aan dat hij blijft).
Barcelona heeft een onstabiele verdediging. En als je kijkt aan wie ze gelinkt worden (Paulinho van Guangzhou) Lucas Lìma van Santos dan word een gemiddelde Barça fan niet heel vrolijk.
Man U gaat het denk ik redelijk goed doen en dan echt kaalgeschoren worden door een Spaanse ploeg(Barça of Real).
Atlético Madrid maakt in mijn ogen geen kans want die mogen geen spelers kopen.
Bayern gaat ver komen, maat op Lewa na hebben ze niet (meer) iets extra's.
Juve twijfel ik nog, aangezien Bonucci, Dani Alves en Alex Sandro gelinkt worden aan een transfer. Dani Alves is een feit. Alex Sandro gaat vast ook weg. Bonucci denk ik niet. Maar die twee Brazilianen zijn amper te vervangen.
Chelsea gaat denk ik toch wel iets geks doen, mits ze een vervanger halen voor Costa (Lukaku), Marcos Alonso (Alex Sandro) en Mozes.
As Monaco, spelers met veel potentie. Maar die club wordt echt harder leeggepompt dan een oliemijn. Germain, Bakayoko, Mendy, Fabinho, Silva, Lemar, Mbappé (wellicht) en nog veel meer verkassen deze zomer. Op Mendy, Lemar en Mbappé na zijn ze trouwens allemaal bevestigd
De rest van de teams zie ik niet echt als kanshebbers.
Feyenoord moeten we gewoon even afwachten op de loting. Is het gunstig, Europa league. Maar ik zie ze wel in de poule komen Real en Liverpool.Chelsea gaat de Champions league winnen. Ik heb het gezegd op 25-6-2017 17:52
-
Engelse clubs winnen het zo goed als nooit, dus dat chelsea geloof ik niet echt!
-
Chelsea is niks hoor, Ajax is de shit.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Champions League:
Chelsea is niks hoor, Ajax is de shit.
Ben het helemaal met je eens!
Gedroomde titelkandidaat
-
@De-Boterbloemen_NL
Het is niet te lang geleden dat Engelse clubs Europa domineerde. Maar sinds UEFA corrupt heeft Spanje overgenomen... -
@Azzeddine-El-Hankouri_NL
Eens,
EFL wordt zwaar onderschat. Ik zeg Finale Chelsea Juve. Halve Finale Chelsea v Bayern en Juve v Real. Kwartfinale Chelsea Barça ManU v Juve Bayern v Atlético en Real v PSG. De rest zou ik niet weten -
Lekker boeiend om nu voorspellingen etc te doen. Veel te vroeg voor.
-
@jiba_swagg_NL hoe kan je dit voorspellen, of weet je al hoe de lotingen verlopen
-
@Dave-Jansen_NL
we moeten toch ergens een topic hebben om ze uit te lachen -
Ik vind het maar niks, dat hele Feyenoord
-
Blijft ook weinig van over op deze manier. Volgend jaar met Nelom de CL in
-
Lijkt Ajax vorige zomer wel XD spelers die vertrekken en dan half vol achterblijven. Ik mag hopen dat van Geel beseft dat het seizoen begint bij de voorbereiding en niet de laatste transferdag
-
@Suiz-Luárez_NL Slaat nergens op nee. We hebben Zimling, Ligeon, Duarte, Hoesen, De Sa, Bojan en Sana nodig, met Boilesen als aanvoerder. Doe niet alsof alleen Feyenoord middelmatige kutspelers heeft
-
@DominicM_NL was maar een grapje wist niet dat je boos werd
-
We pakken dat cuppie gewoon joh
-
@Kagchelland_NL
Het verschil met Feyenoord is dat Ajax 60+ contractspelers heeft;p Precies wat Chelsea enzo ook wordt verweten