Europa League
-
@timeenennaam_NL Vd Hart blundert wekelijks, heb ik liever clowntje Onana, pakt namelijk de meeste ballen gewoon
-
@Suiz-Luárez_NL
Vergeleken met vd Hart, waar elke bal op doel erin vliegt, is Onana een soort Buffon.Ik zou vd Hart ruilen tegen elke willekeurige Eredivisiekeeper, maar dat neemt niet weg dat Onana voor Ajax gewoon te licht is.
-
Onana staat gewoon heel goed te keepen, wat mij betreft neemt Krul gewoon lekker plaats op de bank als ie terugkeert.
-
@spectraaaaa_NL
Nouja, moet je eens even letten op de ballen die hij aan de backs en cv's geeft, dat gaat nog een keer punten kosten als je standaard iemand aanspeelt die een man in de rug heeft. -
Waarom speelt Feyenoord niet in rood-wit?
-
@timeenennaam_NL Omdat de scheids per se in het geel moet fluiten. Daardoor moet Fenerbahce in het uit tenue spelen en Feyenoord dus ook.
-
Feyenoord stelt weer eens teleur in Europa, wint alleen af ent oe es thuis wat.
-
Ik schakel 5 seconden op het Belgische kanaal, hoor ik meteen die gast in de studio zeggen dat het regent in Luik terwijl je duidelijk ziet dat het sproeiers zijn. Wat zijn die gasten toch dom zeg
-
Jezus kneusjes bij Ajax vuurwerk t veld op gooien en in andere vakkken.
-
@jeffreyelzinga_NL deed standard ook bij ajax he, logisch dat de ajax-tokkies dan ff wraak nemen
-
@Suiz-Luárez_NL Jij bent maar een rare snuiter, normaal altijd tegen wangedrag van supporters en nu ineens in de verdediging.... Vooral het feit dat ze het gewoon op normale mensen gooien. Heel logisch! Maar dan is het toch ook logisch dat ze in Rotterdam hamas zeggen als jullie bommen op Rotterdam schreeuwen. Of zijn dan de regels anders?
-
@jeffreyelzinga_NL ik zeg niet dat het goed is. Je weet gewoon dat een uitvak bestaat uit tokkies, dat is bij elke club zo, zeker in de top. Want normale supporters zijn niet fanatiek genoeg om mee te gaan naar uitduels, het zijn altijd tokkies. Dan kun je dit verwachten.
-
@Suiz-Luárez_NL Mwoah nu scheer je alle uitsupporters over 1 kant, wij nemen overigens zelden de tokkies mee (veelal omdat ze bij ons gewoon stadionverboden hebben zoals het hoort)
-
hehehe ik citeer Jens Toornstra
'Wij kunnen de Europa League winnen'
-
AZ tanks. Feyenoord wederom bedanken voor niks
-
Zitten toch wel watteams die je moet hebben bij de ongeplaatste ploegen. Relatief grote kans op een Beglisch team of nogmaals een team dat we in de voorrondes tegenkwamen. Slechts 4/14 eventuele tegenstanders loot ik liever niet.
-
Ajax tegen Legia, Hapoel, Krasnodar, PAOK of Anderlecht zou het gunstigst zijn, hoewel ze eigenlijk tegen elke tegenstander een grote of realistische kans hebben om door te gaan
Wat AZ betreft.... APOEL, Kopenhagen of Osmanlispor. Wellicht Saint Etienne ook nog maar voor de rest zie ik het somber in