Europa League
-
wie is @museumplein morgen?
-
Wie niet??????
-
@bringdaruckus_NL ik niet man, je kan er sowieso geen bier drinken of alleen festival meuk. Ga liever eerst chill eten en dan rustig met wat maten kijken. Plus wil gewoon kunnen pissen wanneer ik wil.
-
@hap-slik-weg_NL
hoe bedoel je? je mag gwn meenemen -
@bringdaruckus_NL ja 1 of 2
-
@hap-slik-weg_NL
gemeente amsterdam heeft het over een 6 pack. Ben niet zo extreme drinker dus boeit me niet echt. Lust sws geen bier -
Ben er echt totaal niet gerust op. Heb een naar gevoel dat Onana idd niet fit genoeg is en dat we dan Diederik tussen de palen gaan aanschouwen. Niet dat Boer een drama keeper is, maar uiteraard lang niet goed genoeg voor een EL finale
inb4 gelijkspel en Boer stopt 3 pingels in de strafschoppenserie
-
Zonde. Dit had de ultieme bekroning moeten worden op een fantastisch seizoen. Ben trots op Ajax en daar gaat deze verloren wedstrijd niks aan veranderen. Ik kijk nu al uit wat Ajax volgend seizoen kan laten zien
WZAWZDB
-
Ik had er meer van verwacht
-
Ik niet. Pogba vs Schone, dat kon gewoon niet goed gaan. Valencia vs Younes.
-
@bringdaruckus_NL Valencia was in 2012 al niks meer :') misschien tegen Ajax maar in CL zal ie verzuipen
-
@Glennevire_NL
Dan zie je hem gewoon nooit spelen. Een van de beste rb's van dit moment gewoon. Als winger was ie niet zo bijzonder -
Toch wel een heel mooi seizoen na al die jaren van vernedering tegen clubs als Molde, Steaua en Salzburg. United is gewoon een klasse
rijkerbeter, soit. -
Well played Mourinho. United niet echt gezien, maar Ajax was ook totaal afwezig.
-
Had het Ajax gegund. Ach, twee keer tweede is ook mooi
-
Sfeer in het stadion en voor de wedstrijd was top..geweldig mooie omgeving richting Stockholm..zonde van het resultaat..
Maar de t*ring..wat een mooie vrouwen daar per m²....
-
@L.R.-van-kessel_NL
Heb je hun OSM naam gevraagd? -
Dziś szpieg wraca po 5 minutach z raportem przeciwnika
-
@mihau1878 hoeveel
-
Vandaag spion is terug na 5 minuten met het rapport tegenstander