Europa League
-
@SIRclitjeslikker_NL ik hoop het.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Europa League 2016/2017:
Wordt gewoon 3-0 vanavond.
Dat dacht ik ook al
-
0-3 ja. Heb op Lyon gebet
-
@bringdaruckus_NL om te winnen of 0-3 te winnen?
-
30 euro lichter dankzij Lyon, maar wat knap van Ajax zeg!. Al moet ik wel kirtisch zijn naar Lyon toe, want die hebben na de 1-0 wel enorm slecht gespeeld, speel je eerst Ajax kwartier lang weg, valt die goal en opeens kan je niet meer voetballen?
-
Had verdomme 8-1 moeten zijn pfff
-
@Glennevire_NL Ajax kon idd zomaar 10 scoren, maar Lyon had er ook zomaar 4 of 5 kunnen misschien wel moeten scoren. Maar zonde idd dat het nog niet beslist is. Ajax heeft ook niet echt de spelers voor park the bus
-
Wij zijn Ajax wij zijn de beste
-
@jeffreyelzinga_NL
Hier ook wat armer door Lyon geworden. Wat het meest jammer is dat de finale nu tussen Ajax en Man u gaat worden terwijl Zlatan er niet bij is.Wel mooi dat 4-1 is geworden ipv 2-1 of nog erger 1-1. Anders was het en bet verloren en nog kans dat Ajax het nog uit handen zou geven
-
Je zou toch na die galavoorstellingen tegen Schalke en Kopenhagen denken dat het wellicht niet handig is om op Lyon, een goed maar niet bepaald een sterrenteam, te gaan betten. Jammer dat het maar 4-1 is geworden, als je er 8 had gemaakt had Lyon ook niks te klagen gehad.
Daarnaast zijn de marktwaardes van de meeste Ajax spelers die vandaag gespeeld hebben zijn ook weer flink opgekrikt. Iemand als Sanchez of Dolberg mag je zeker na vanavond natuurlijk nooit meer voor minder dan 45 miljoen laten gaan
-
@spectraaaaa_NL
Persoonlijk vind ik Duitse clubs altijd zwaar overrated en haat ik ze eigenlijk ook nog eens en tja Kopenhagen, daar loopt geen enkele speler van naam rond... -
Wat een heerlijke avond weer voor Ajax, wie zijn de beste? Wij zijn de beste!
Je moet voorzichtig zijn, maar hopelijk wordt het een spannende finale
-
Ajax heeft nu achtereenvolgens Feyenoord, Kopenhagen, Schalke en Lyon volledig van het veld geblazen in de Arena (en dat is niet eens met Ajax-bril, is gewoon objectief gezien echt zo). Echt fantastische wedstrijden zijn die 4 geweest, zo hebben we Ajax echt jaaaaren niet gezien. Daarvoor zeer veel credits naar Bosz, heeft Ajax echt een geweldig spelend elftal gemaakt. Uit moeten we de schade zien te beperken en een goaltje maken op de counter (net als de vorige keer), moet lukken
-
@Suiz-Luárez_NL
Het grootste gevaar is denk ik dat Veltman opgesteld wordt en weer iets doms doet -
@bringdaruckus_NL Idd als Tete nu nóg niet in de basis staat word ik gek
-
@spectraaaaa_NL Aub Sanchez is dan verdedigend wel erg goed, aan de bal is het gewoon niveau F-jes. 45 millie is wel erg veel, helemaal voor zo'n beperkte speler aan de bal. Verdedigend wel erg goed hoor, maar toch.
Ajax had er zomaar ook 3/4 tegen kunnen krijgen, eerste 20 minuten konden we niks. Kom je "lucky" 1-0 voor en dan lukt er weinig meer bij Lyon. Tweede helft hadden ze toch nog wel wat gevaarlijke momenten. Laten we hopen dat Tete weer speelt (al was hij in balbezit soms wel gevaarlijk net als Sanchez). @Suiz-Luárez_NL
-
@hap-slik-weg_NL Lyon heeft kansen gehad ja maar Ajax heeft enorme kansen gehad om er wel 8 of 9 te maken, dus dat streep ik tegen elkaar weg. In de 2e helft heeft Ajax Lyon echt overklast.
-
@Suiz-Luárez_NL Tweede helft waren we zeker veel en veel beter. Uitslag van 8-4 was niet raar geweest, maar toch blijft het wel gevaarlijk.
-
@hap-slik-weg_NL
Een Bailly is voetballend niet veel beter. Wat ze in Engeland vooral belangrijk vinden is dat een verdediger veel scoort en dat doet Sanchez. -
Ik denk dat Sanchez wel eigenlijk de duurste speler kan worden van Ajax. Gewoon puur omdat dit het type is waar de engelse clubs van houden. Een Klaassen wordt bv vooral begeerd door Italiaanse en Duitse clubs en dit zijn niet de Juventus en Bayerns die achter hem aanzitten