Europa League
-
Besef dit: veltman heeft evenveel rode kaarten in zijn carierre gepakt als Pepe
-
Gewoon geniaal dat je daar ff een uitgoal maakt. Een zware taak, maar ons aller ajax heeft het hem weer geflikt.
-
Lyon is qua Ajax spelletje echt het meest vervelende loting. Ajax speelt graag vooruit, krijg je Lacazette in de omschakeling, hoop op een stunt maar verwacht Lyon in de finale, die het ook zal winnen van Celta.
-
Lyon is een ploeg die alles hebben wat een moderne ploeg nodig heeft. Alleen riep iedereen ook dat Schalke lastig zou worden wat uiteindelijk ook zo was (uit). Ik geef Ajax dan ook een goede kans als ze, vooral in de thuiswedstrijd, een goed resultaat neerzetten.
-
@jeffreyelzinga_NL Sinds wanneer hebben we moeite met teams die op de counter spelen? Teams die naar achteren lopen worden juist steevast goed vastgezet door ons. Meer dat opportunistische met veel lange ballen leidt dit seizoen nog weleens tot problemen.
-
@jeffreyelzinga_NL lacazette haalt zeer wss de wedstrijden niet.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Europa League 2016/2017:
er hebben we moeite met teams die op de counter spelen? Teams die naar achteren lopen worden juist steevast goed vastgezet door ons. Meer dat opportunistische met veel lange
Ik kan me buiten Real Madrid weinig omschakel ploegen herrinneren hoor. En een Lacazette tegen een de Ligt met 40 meter in zijn rug. Tsjah.
@Glennevire_NL said in Europa League 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL lacazette haalt zeer wss de wedstrijden niet.
Hm dat is wel een mooie meevaller dan. Maar goed Lyon is meer dan Lacazette.
-
@crimsontide_NL Schalke was muv Genk en Celta de meest gunstige loting die je kon treffen, Schalke heeft een rot seizoen, dus iemand die Ajax kansloos achtte kijkt amper voetbal. Neemt niet weg dat het een knappe prestatie is uiteraard
-
Dat middenveld van Lyon is ook enorm goed. Tolisso en Tousart hebben techniek, loopvermogen en fysieke kracht. Het middenveld van Ajax lijkt op Klaassen na wel behoorlijk vermoeid. Vooral Ziyech vind ik er niet bepaald fris uitzien. Fekir is ook al echt het niveau ontstegen.
-
@bringdaruckus_NL maar nog lang niet zoveel als onze vriend ramos
-
@Suiz-Luárez_NL
Maar dat is dan ook een echte strijder die er altijd voor gaat. Bij Veltman is het slap, slap, slap en dan opeens zo domme ingreep die een kaart veroorzaakt.Maargoed Ramos is sws een van mijn favoriete cv's. Hij is echt het type dat ik graag zie.
-
waarom is Ajax-Lyon eigenlijk woensdag?
-
Ivm nationale dodenherdenking
-
@Vjenne-Rulezz_NL ja precies. 100% terecht. Hij is woensdag wel mooi van 18:45 dus kan daarna lekker door blijven kijken voor Monac- Juventus
-
@Glennevire_NL said in Europa League 2016/2017:
@Vjenne-Rulezz_NL ja precies. 100% terecht. Hij is woensdag wel mooi van 18:45 dus kan daarna lekker door blijven kijken voor Monac- Juventus
Ik wou net zeggen, goed dat ze rekening houden met dodenherdenking!!!
-
Kan gewoon niet anders in verband met politie-inzet
-
Wordt gewoon 3-0 vanavond.
-
@SIRclitjeslikker_NL ik hoop het.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Europa League 2016/2017:
Wordt gewoon 3-0 vanavond.
Dat dacht ik ook al
-
0-3 ja. Heb op Lyon gebet