Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019
-
Coach-neverest
-
Johnny Dc
-
Chris Albers
-
TimoStrijen
-
piermakker
-
andy vanmechelen
-
Inschrijving gesloten!
Aanmelden is wel nog mogelijk tot de start van de eerste ronde, maar nieuwe aanmeldingen zullen op de wachtlijst worden gezet. Wanneer een plaats vrijkomt zal de bovenstaande deelnemer op de wachtlijst benaderd worden. -
Zaufman
-
OSM Ombudsman
-
Jessvdberg
-
Maricja
-
-
oke en hoe nu verder? krijgen we een uitnodiging op een vrije sub?
-
@All-Bundy_1_NL Op 13 januari zal iedereen zijn of haar uitnodigen krijgen.
-
@wooper_NL said in Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019:
@All-Bundy_1_NL Op 13 januari zal iedereen zijn of haar uitnodigen krijgen.
nog iets heel anders.
ik sta niet eens ingedeeld in 1 van de 8 groepen.
of ik ben blind, maar ik was ruim op tijd met aanmelden , maar ben niet meegenomen in de loting?
-
Ben er tussen uit gehaald met mijn aanmelding pagina 2???
Wat is dit nu weer.
-
@All-Bundy_1_NL geen idee. @Silvester-J_NL weet daar meer over.
-
@All-Bundy_1_NL
Zoals eerder aangekondigd zijn alle inschrijvingen die niet aan de voorwaarden voldeden uit het inschrijftopic gehaald.@Silvester-J_NL said in Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019:
Ter attentie, inschrijvingen die niet aan de onderstaande voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
- Hoe schrijf ik mijzelf in?
- Iedereen met een account op de Nederlandse versie van OSM mag zich aanmelden, ongeacht de nationaliteit. Managers die in 2019 zijn bestraft wegens het overtreden van de OSM-regels zijn uitgesloten van deelname.
- Je inschrijving kan worden voltooid door in dit inschrijftopic te reageren met je eigen managernaam.
- Het is niet toegestaan om andere managers in te schrijven. Iedereen dient zichzelf in te schrijven.
-
Jopie1313
-
@Silvester-J_NL Sil, een vraagje. Hoe wordt er getoetst of er een plaats vrij komt? Moeten managers voor een bepaalde periode in de competitie zitten, zodat de reserves tijdig kunnen joinen?
Just askin'