Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019
-
-
oke en hoe nu verder? krijgen we een uitnodiging op een vrije sub?
-
@All-Bundy_1_NL Op 13 januari zal iedereen zijn of haar uitnodigen krijgen.
-
@wooper_NL said in Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019:
@All-Bundy_1_NL Op 13 januari zal iedereen zijn of haar uitnodigen krijgen.
nog iets heel anders.
ik sta niet eens ingedeeld in 1 van de 8 groepen.
of ik ben blind, maar ik was ruim op tijd met aanmelden , maar ben niet meegenomen in de loting?
-
Ben er tussen uit gehaald met mijn aanmelding pagina 2???
Wat is dit nu weer.
-
@All-Bundy_1_NL geen idee. @Silvester-J_NL weet daar meer over.
-
@All-Bundy_1_NL
Zoals eerder aangekondigd zijn alle inschrijvingen die niet aan de voorwaarden voldeden uit het inschrijftopic gehaald.@Silvester-J_NL said in Inschrijftopic: Nederlands Kampioenschap 2019:
Ter attentie, inschrijvingen die niet aan de onderstaande voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
- Hoe schrijf ik mijzelf in?
- Iedereen met een account op de Nederlandse versie van OSM mag zich aanmelden, ongeacht de nationaliteit. Managers die in 2019 zijn bestraft wegens het overtreden van de OSM-regels zijn uitgesloten van deelname.
- Je inschrijving kan worden voltooid door in dit inschrijftopic te reageren met je eigen managernaam.
- Het is niet toegestaan om andere managers in te schrijven. Iedereen dient zichzelf in te schrijven.
-
Jopie1313
-
@Silvester-J_NL Sil, een vraagje. Hoe wordt er getoetst of er een plaats vrij komt? Moeten managers voor een bepaalde periode in de competitie zitten, zodat de reserves tijdig kunnen joinen?
Just askin' -
@maricja_NL
Hoi Maricja,Voor alle afmeldingen die tot het aanmaken van de competities binnenkomen, zal er een beroep worden gedaan op de wachtlijst. Wanneer managers na de start niet direct reageren op de uitnodiging zal er door mij en/of de moderator een reminder gestuurd worden naar deze deelnemers. Indien daar nog afmeldingen uit voortkomen dan zal ik last minute nog vervangers proberen te regelen. Als managers daar niet op reageren (of zeggen te zullen gaan meedoen en dit vervolgens niet doen) dan kan ik niet zomaar iemands deelname ontnemen, aangezien de VB slechts 1 dag zal zijn en iemand last minute zich toch nog kan aanmelden.
-
Douwe Kooistra
-
hieraan voldoe ik toch?
alle 3 de punten.
ik heb geen forum ban niks ontvangen.
waar in ben ik de mist in gegaan dan?
-
@All-Bundy_1_NL ben je dit jaar geschorst geweest op OSM? Dat is de laatste waarom je niet kan mee doen.
-
@Silvester-J_NL Helder. Thnx!
Ik wacht af en anders pech gehad -
Wachtlijst:
- Zaufman -> teruggetrokken
- OSM Ombudsman -> groep 2
- Jessvdberg -> groep 5
- Maricja -> groep 7
- JOPIE1313 -> groep 1
- Douwe Kooistra -> groep 1
-
Betekent dit dat ik er in zit? Aangezien bij mij geen groep staat en iemand later op de wachtlijst al wel een groep heeft.
-
@JOPIE1313_NL
Ik had je een PM gestuurd. Als je die kunt bevestigen dan kan ik je in een groep laten plaatsen. -
Niet gezien heb gereageerd, deel maar in
-
Het NK is reeds gestart. Tijd om dit topic te sluiten.