KNVB Beker
-
@RCJDR_NL165 ja waarom niet in de beker is alles mogelijk en het is tevens de kortste route naar Europa :muscle_tone1:
-
@Dave-Jansen_NL Ja dat is inderdaad nog mooier, winnen van Ajax in de finale.
-
Eerst de volgende ronde maar zien te winnen, en dan verder kijken, finale is nog ver weg
-
Elke wedstrijd is nu een finale ja, je kunt er elk moment uitgegooid worden en alleen de winnaar bereikt uiteindelijk iets.
-
Als Dirk Marcellis, de enige verdediger waar je nog van op aankon bij Zwolle, nu al met twee persoonlijke fouten PEC uit het bekertoernooi zet, weet je dat het niet meer goedkomt dit seizoen. 15e worden en kijken naar volgend seizoen dan maar
-
Wordt tijd dat Ajax weer eens de dubbel pakt, lang geleden
-
Vanavond stelt Bosz gewoon een B-team op. 2 weken terug won Jong Ajax ook al met 1-3 van Cambuur. Ik heb er zin in.
-
@Suiz-Luárez_NL #lol man man man wat een afgang dit
-
Tot ziens
-
@TheTransporter_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
Vanavond stelt Bosz gewoon een B-team op. 2 weken terug won Jong Ajax ook al met 1-3 van Cambuur. Ik heb er zin in.
Ik ook
-
@jeffreyelzinga_NL Het was niet best vanavond. Cambuur speelde handbal ipv voetbal!
-
Dat handballen was meer aan de kant van Ajax Maar we zijn blij met de overwinning.
-
Tjonge jonge zeg... noujah onder het mom van "Hebben we weer een dagje extra rust". Verder is dit dramatisch -.-
-
@Sjinne_4_ever_NL
Wees nou maar gewoon blij dat we er uitliggen.
Al vind ik dat je als Ajax zijnde gewoon uberhaupt niet meer op moet komen dagen als je echt eens een statement wilt maken tegen dat onzinnige bekertoernooi.Kan er met mijn verstand niet bij dat je dan Schone en Dolberg laat spelen, die zondag nog tegen PSV moeten.
-
@peter-osm-master_NL Jammer genoeg spelen we niet tegen jullie DKV.
-
@Icarus90_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
@peter-osm-master_NL Jammer genoeg spelen we niet tegen jullie DKV.
Ik had er op gehoopt, maar wie weet in de volgende ronde hoerenveen
-
Wat een klote loting, zie t dit jaar dus gebeuren niet de 5 tot 8 in po maar 4 tot 7, zie Feyenoord niet zomaar ff winnen in Arnhem.
-
@SIRclitjeslikker_NL Wat een onzin. Door dat jullie wanpresteren, zit maakt de winnaar van Volendam-Sparta gewoon kans op de bekerwinst... Geldt ook voor PSV btw hoor. Beker levert gewoon de beste ticket in de EL op. Ik lach me de pleuris in de broek als jullie nu door deze misplaatste arrogantie 3e worden en in de voorronde van de EL lekker naar Kazachstan mogen en daar op de broek krijgen, seizoen in juli al voorbij. Top man!. Nederlandse punten ook meteen naar de klote
-
@jeffreyelzinga_NL Als we 3e worden zou het winnen van de beker extra pijnlijk zijn, de voorrondes van de EL zijn namelijk een uitgelezen kans om de broodnodige punten voor ons coefficient te pakken. Als dat dan niet lukt is het idd een schande, maar ik zou die kans zeker niet uit de weg gaan.
Puur voor de coëfficiëntenlijst is de gunstigste eindklassering voorons
-3e
-2e
-3e of lager + bekerwinst
-1eNatuurlijk speel je om veel belangrijkere redenen om de titel maar in de beker valt er niks te winnen voor ons, alleen te verliezen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Lol zo bekeken wel ja, maar het is wel gewoon een prijs die leuk staat op je palmares.