Rode kaarten
-
Sinds de laatste update dat onze vertrouwde Doerak is verdwenen, heb ik het idee gekregen dat je echt zo achterlijk snel rode kaarten krijgt. Hoezo is dit nooit van tevoren aangegeven??
-Altijd als ik een groene scheids had, kon ik Roekeloos spelen zonder rood te krijgen
-Altijd als ik een blauwe scheids had, kon ik Agressief spelen zonder rood te krijgen
-Altijd als ik een oranje scheids had, kon ik Normaal spelen zonder rood te krijgen (zelfs bij een rode scheids maar één keer rood gekregen)Nu die update is geweest, krijg ik de helft van de tijd rood en ook nog eens op de meest onzinnige tijden. Soms al in de eerste 5 minuten en dan is heel je wedstrijd al verneukt in principe. Kunnen jullie het spel weer realistischer maken en de scheidsrechters zo instellen dat die rode kaarten niet zo snel worden gegeven. Een blauwe scheids is mild en als je dan agressief speelt, is toch gewoon geloofwaardig dat er geen rood gaat vallen? Beetje een tegenvaller dit...
-
@basboy_4_NL Wel gek, ik heb er zelf geen last van.
@FC-eddie_NL misschien beter deze post te verplaatsten naar de topic eronder?
-
@basboy_4_NL Ik zie dat je je beklag al in een topic hebt geplaatst die hier meer bij aansluit, dus dit topic zal ik dan ook sluiten.