Vraagjes
-
Hey,
Paar voorstellen zou het niet weer leuk zijn om bij scorebord ook te zien wat de anderen doen? Vroeger zag je altijd in een klein hoekje of je concurrenten aan 't winnen waren was wel tof altijd.
Kan je op de app in de toekomst ook de precieze waarde van fitheid en moraal zien?
Zou wel fijn zijn als je 't verschil tussen 89 en 81 kan % zien.Zag ook een idee van speler van de week of team van de week of van de maand bijvoorbeelddat die dan een tijdelijke boost krijgen. Daar werd verder niet op gereageerd is toch ook best tof?!
Hoor graag jullie ideeën erover!
-
@Master-Guido_NL said in Vraagjes:
Hey,
Paar voorstellen zou het niet weer leuk zijn om bij scorebord ook te zien wat de anderen doen? Vroeger zag je altijd in een klein hoekje of je concurrenten aan 't winnen waren was wel tof altijd.
De focus voor updates ligt tegenwoordig bij de apps. Helaas is het scherm van je telefoon een stuk kleiner dan dat van je monitor en dus is er minder ruimte om dingen te tonen. Dit maakt het moeilijk om binnen Match Experience ook nog de uitslagen van de andere wedstrijden te tonen. Ik verwacht dus niet dat dit ooit terug zal keren.
Kan je op de app in de toekomst ook de precieze waarde van fitheid en moraal zien?
Zou wel fijn zijn als je 't verschil tussen 89 en 81 kan % zien.Ik zal eens navragen of hier eventueel plannen voor zijn.
Zag ook een idee van speler van de week of team van de week of van de maand bijvoorbeelddat die dan een tijdelijke boost krijgen. Daar werd verder niet op gereageerd is toch ook best tof?!
Wat voor boost had je dan in gedachten?
-
@FC-Eddie_NL nee? Een klein scherm rechtsboven of linksboven op mobiel is nog wel ruimte voor! Maakt 't scorebord nog wel leuker.
Zou tof zijn als dat er komt.
Nou een boost in kwaliteit bijvoorbeeld weert niet of dat mogelijk is?
-
Een boost in kwaliteit gaat in mijn ogen veel te ver. Het is al behoorlijk eenvoudig om een team van een miljard, en zelfs daarboven, te krijgen. Dan hebben we ook nog oefenwedstrijden waarmee je je spelers beter kan maken, en die tijdens een speciaal weekendevent zelfs nog meer progressie geven.