Idee: Nationale Bekertoernooien ook een aparte league.
-
Aangezien we de Champions League op OSM is toegevoegd. Heb ik het idee om de nationale Bekertoernooien ook apart op OSM toe te voegen. Nee, die toernooi hoeft niet uit de League seizoen verwijderd te worden
De winnaar dan van die toernooi moet dan op zijn wereldoverheersing zien dat de beker toegevoegd staat zoals dit:
Net zoals wanneer je in duels jouw doel haalt dat die erop staat.
Waarom dit?
Hier heeft 2 redenen:
1: Je kan meer verschillende toernooien spelen.
2: De voornaamste reden: Als je naar jouw wereldoverheersing kijkt: Zal je graag de 3 bekers zien staan. De geluk dat je dat in 1x lukt is klein. Als je die Niet in 1x haalt, bijvoorbeeld de beker moet nog. Dan moet je in dat geval opnieuw 1 hele seizoen dat lang kan duren spelen. Dat is soms vervelend. Als je de beker apart kan spelen, dat duurt korter en dat is beter, want je kan in een korte tijd wel de beker 1x winnen. Vandaar mijn suggestie. -
@Yassin-Mansousri_NL Wat heb je eraan als de bekertoernooien apart georganiseerd worden? Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar dit veranderd toch niks aan die bekers? Men kan toch geen beker toevoegen aan een competitie die je al gespeeld hebt?
-
@wooper_NL Als je 1 van de 3 bekers hebt gewonnen, zie je dat in jouw wereldoverheersing dat je die eens gewonnen hebt.
Nou Had ik in de zomer in Algerije gespeeld, ik had daar een goed seizoen en was de beste in de competitie, ik had voor de bekerfinale eigenlijk een trainingskamp moeten doen omdat ik wist dat mijn tegenstander dat zou doen. Nou heb ik helaas die dag niet goed opgelet en verloor de finale door een trainingskamp tegen.
Ik zal dus weer Algerije moeten spelen voor de beker waar ik dus weer 34 dagen nodig heb en dan weet je niet eens of je de beker nog pakt... Dat is best wel vervelend.
-
Dat hoort er wel een beetje bij als je per se al die bekers van elke standaardcompetitie op de wereldoverheersing wilt hebben staan.
Overigens denk ik niet dat wat jij nu voorstelt technisch haalbaar is met de huidige opzet van het Champions Cup-toernooi. Als nationale bekertoernooien als toernooiopzet worden gemaakt, dan wordt dit een speciale competitie die los staat van de gewone competitie. Die beker zal dan dus niet bij het betreffende land gezet kunnen worden.
Daarnaast gaat ook het speciale van de toernooiopzet verloren als we van elk land de beker als aparte competitie gaan maken. Ook denk ik niet dat er heel veel gebruik van gemaakt gaat worden. Een bekertoernooi van bijvoorbeeld Algerije is natuurlijk lang niet zo interessant als de Champions League.
-
@Yassin-Mansousri_NL
Wanneer het format voor toernooien wordt uitgebreid zal dit naar verwachting het geval zijn voor een toernooi als de Europa League en voor landentoernooien, zoals bijvoorbeeld het WK, het EK, de Nations League, de Copa América, de Afrika Cup en de Azië Cup. De nationale bekertoernooien zijn minder aantrekkelijk voor toernooien op OSM, omdat ze niet gecombineerd kunnen worden met een poulefase en er dus enkel een knock-outfase zou zijn. -
@FC-Eddie_NL said in Idee: Nationale Bekertoernooien ook een aparte league.:
Dat hoort er wel een beetje bij als je per se al die bekers van elke standaardcompetitie op de wereldoverheersing wilt hebben staan.
Overigens denk ik niet dat wat jij nu voorstelt technisch haalbaar is met de huidige opzet van het Champions Cup-toernooi. Als nationale bekertoernooien als toernooiopzet worden gemaakt, dan wordt dit een speciale competitie die los staat van de gewone competitie. Die beker zal dan dus niet bij het betreffende land gezet kunnen worden.
Crewduel is ook geen normale competitie. Als die land waar we spelen groter dan 10 clubs is dan worden er clubs weggehaald, En te speelt niet eens tegen iedereen, Dat noem ik ook geen normale. Ik zou het dan ook gek vinden als dat niet kan bij deze toernooien.
Daarnaast gaat ook het speciale van de toernooiopzet verloren als we van elk land de beker als aparte competitie gaan maken. Ook denk ik niet dat er heel veel gebruik van gemaakt gaat worden. Een bekertoernooi van bijvoorbeeld Algerije is natuurlijk lang niet zo interessant als de Champions League.
Het hele grap nog is dat we ongeveer 100 van de 200+ landen op de wereld hebben op OSM en dat veel niet eens op 16 competities(2 per server) komen, als er dan nog meer landen komen op OSM gaat dat ook niet aantrekkelijk worden. Sterker nog die zijn er al genoeg hier.
@Silvester-J_NL said in Idee: Nationale Bekertoernooien ook een aparte league.:
@Yassin-Mansousri_NL
Wanneer het format voor toernooien wordt uitgebreid zal dit naar verwachting het geval zijn voor een toernooi als de Europa League en voor landentoernooien, zoals bijvoorbeeld het WK, het EK, de Nations League, de Copa América, de Afrika Cup en de Azië Cup. De nationale bekertoernooien zijn minder aantrekkelijk voor toernooien op OSM, omdat ze niet gecombineerd kunnen worden met een poulefase en er dus enkel een knock-outfase zou zijn.Dat hoeft toch niet per se, een poule fase maken kan gewoon toch? Dat kunnen de organisatoren van die bekertoernooien ook als ze dat willen. Het is misschien niet voor alle competities mogelijk door de grote. Dan doe dan alleen de competitie waar het wel mogelijk is. 16, 24 maar ook 12 kan.
-
Ik wacht nu 2 dagen op een bericht @FC-Eddie_NL @Silvester-J_NL
-
@Yassin-Mansousri_NL
Het crewduel is in dat opzicht een uitzondering, aangezien er minder animo voor de duels zou zijn wanneer er 9 vs 9 of 10 vs 10 gespeeld zou moeten worden. Verder wil Gamebasics het aantal fictieve en niet bestaande competities zo beperkt mogelijk houden en ligt de nadruk momenteel vooral op het updaten van de bestaande leagues in plaats van heel veel nieuwe leagues aan het spel toe te voegen. -
Overigens krijg ik vooral het idee dat je dit alleen maar wilt omdat je geen zin hebt om een hele competitie te spelen en niet omdat je het een echt goede toevoeging aan OSM vindt. Je zegt zelf ook dat er eigenlijk al veel te veel competities zijn om uit te kiezen, dus waarom zouden er dan nog eens tientallen bij moeten komen?
-
@FC-Eddie_NL said in Idee: Nationale Bekertoernooien ook een aparte league.:
Overigens krijg ik vooral het idee dat je dit alleen maar wilt omdat je 'niet echt' zin hebt om een hele competitie te spelen en niet omdat je het een echt goede toevoeging aan OSM vindt.
Om eerlijk te zijn is dat wel 1 van die redenen.
Je zegt zelf ook dat er eigenlijk al veel te veel competities zijn om uit te kiezen, dus waarom zouden er dan nog eens tientallen bij moeten komen?
.
.
Maar sluit dan maar dit topic denk ik, tenzij dit idee toch naar GB gestuurd wordt...
-
Ik denk dat GB zich eerst moet concentreren op andere dingen. Duels staan nog niet 100% op punt, crew cup competities, update van de leagues,...
-
@Yassin-Mansousri_NL
Er is al communicatie met Gamebasics geweest hierover. Zij zijn nog volop bezig om dit format verder door te ontwikkelen, maar zoals met alle andere updates in het verleden kost het nou eenmaal de nodige tijd en inspanning om nieuwe features live te laten gaan. Vandaag is met de Europa League een nieuw toernooi live gegaan en in de toekomst zullen er naar verwachting nog meer andere toernooien volgen.Voor nu zal ik dit topic sluiten, wanneer er meer concrete info over nieuwe toernooien beschikbaar is, zal dit vanzelf gedeeld gaan worden. Tot die tijd is het dus een kwestie van geduld hebben.