Wie is de Mol? 2020
-
Kees Tol
Jon van Eerd
Yvon Jaspers
Milouska MeulensDownload de app ook eens en speel mee met de OSM poule
-
Kees Tol is toch niet zo dom? De rest is voor mijn tijd haha. Ik keek pas sinds Patrick en Art.
-
Niet iedereen uit Volendam is achterlijk hè
-
@L-R-van-kessel_NL Haha lol die zijn allemaal slim, betekent niet dat ze zich zo voordoen. En Jon van Eerd kon zich niet voorbereiden, omdat die bij afl 1 pas te horen kreeg dat hij de mol was.
-
@Scheeftand_NL Beste seizoen, 2011, veruit. Zal nooit een beter seizoen komen vrees ik.
-
@L-R-van-kessel_NL Ja bij Johan is het ook meer een gevoel. Als kandidaat zou ik hem meteen wegstrepen, weet niet waarom. Maar ik volg de hints niet echt nee. Zoals je zegt, bijna alles wat er staat is onzin, dus wat moet je geloven..
-
@PowerShot-Stef_NL said in Wie is de Mol? 2020:
@Scheeftand_NL Beste seizoen, 2011, veruit. Zal nooit een beter seizoen komen vrees ik.
Dat vind ik ook.
-
Dat dat eerste seizoen niet overtroffen is dan.
-
Blij dat dat manwijf eruit is.
-
Ja de OSM poule heeft al 2 afvallers, ik ben zelf ook aardig nat gegaan op Tina vorige week.
Gelukkig is de meest irritante kandidaat afgevallen afgelopen weekend.
Leonie is ook geen Mol..die reageerde zo puur afgelopen weekend.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Wie is de Mol? 2020:
Ja de OSM poule heeft al 2 afvallers, ik ben zelf ook aardig nat gegaan op Tina vorige week.
Gelukkig is de meest irritante kandidaat afgevallen afgelopen weekend.
Leonie is ook geen Mol..die reageerde zo puur afgelopen weekend.
Ja ik had ook ingezet op Tina.
-
Helemaal ruk..kiezen voor een groepsvrijstelling..aangezien je wilt winnen moet er toch iemand afvallen..Ik snap die keuze nooit.
Rob en Johan zijn nu mijn hoofdverdachten.
-
Ik had ook voor een groepsvrijstelling gekozen. Je hebt de garantie dat je erin blijft.
-
Johan er gewoon uit..daar gingen hoop punten in de poule..
Nu ben ik er van overtuigd dat Rob het moet zijn..
-
Johan de mol? Alleen omdat ie er zo uit ziet?
-
Nathan heb ik als hoofdverdachte, zou de ultieme mol zijn
-
Claes er gelukkig ook uit!
Nu buddy nog exit en de meest irritante deelnemers zijn geëlimineerd.
-
Claes irritant? Nee toch? Mocht hem wel. Grappig accent. Buddy is echt een mongool die mag z.s.m. optyfen.
-
@Frituurpannekes_NL said in Wie is de Mol? 2020:
Nathan heb ik als hoofdverdachte, zou de ultieme mol zijn
Zou een betere mol zijn dan Merel. Merel is mijn beste mol (van alle seizoenen die ik heb meegemaakt).
-
@Scheeftand_NL heb je alleen vorig seizoen gekeken?