Wie is de Mol? 2020
-
Extra onderbouwing:
Je kan door wijsheid achter de mol komen en door geluk.
1 Mol welke staat voor wijsheid en 1 Mol welke staat voor geluk misschien..
Zo stond ook niet de naam van de mol omschreven in het Chinees maar er zijn 2 mollen.
-
Rutjes is de mol I guess
-
HET WAS ROB
-
NA DE ZOMER EEN EXTRA SEIZOEN OMG OMG
-
Inderdaad de hype is real,
Hoop dat ze nu echt met oud kandidaten (of mollen) aan de slag gaan!
Of dat ze die molloten uitnodigen om zelf mee te spelen (die van die opdracht met de enveloppen aan de muren)
-
@Frituurpannekes_NL
Alle oud mollen in één seizoen , ik ben benieuwd hoe wie wat waar inderdaad. Andere kant 1x per jaar de Mol heeft juist zn charme en het moet geen overkill worden.Zelf ben ik winnaar geworden van de OSM poule, ook is mijn voorspelling van vrijdag uitgekomen over de uitslag..
-
This post is deleted!
-
@L-R-van-kessel_NL Gefeliciteerd!
Ben nog steeds wel een beetje teleurgesteld dat het Nathan niet was.
Zonde om hem te kiezen.Ergens anders hoor ik de geruchten dat Ron Boszhard wellicht een 2de kans krijgt in het extra seizoen...
-
De opnames van WIDM 2021 komen nu door corona trouwens wel ingevaar...of IS Corona gewoon de grootste mol actie uit de geschiedenis?
Wel benieuwd wanneer WIDM 2020 seizoen 2 komt.
-
Niks aan de hand als ze dat extra seizoen gewoon verplaatsen naar 2021
-
Het seizoen gaat verder in september met oud deelnemers, wie dit zijn is echter nog onbekend.
Genoemd worden uiteraard Ron Boshard en helaas ook Nick de Jager(of hoe hij bij zijn geboorte ook heette).
-
Zijn er weer gegadigden voor de WIDM 2020 app?
Inmiddels heb ik de OSM poule aangemaakt, mag ik je gebruikersnaam van die app om je een uitnodiging te sturen? -
1e afvaller is Tina...niemand geïnteresseerd in de OSM Poule ?
-
Bedankt voor de vele reacties op het nieuwe seizoen, zaterdag is de finale weer !
Alle drie de finalisten zijn van het mannelijke geslacht, ik heb geen idee of dit eerder is voorgevallen in de 20 jarige geschiedenis.
Is het Nick(y) de Jager, Tygo of toch Jeroen?
Nikkie de Jager mag van mij verliezen , ik heb daar helemaal niks mee.
Tygo vind ik geweldig en gun ik de winst maar mag ook zeker mijn mol zijn. -
@L-R-van-kessel_NL Wat een drukte idd.
Sorry, ik volg het eigenlijk helemaal niet -
@L-R-van-kessel_NL
Nikki is inpreciepe een vrouw en was een man dus niet egt 3 mannen.
-
Nikkie heeft geen baarmoeder en nooit gehad, wel een prostaat volgens het biologie boek ben je dan gewoon een man hoe je je ook kleed of gedraagt
-
@L-R-van-kessel_NL
Jeroen was de mol.
Nick de winnaar en Tygo helaas weer de nr. 2Topic Closed, 2 januari gaan we verder met WIDM 2021.