Wie is de Mol? 2020
-
Nieuw seizoen mensen!
-
#rijwave #luxhello #thumsup
-
Ze vragen altijd wie is de mol?
Maar nooit Hoe is het met de mol?Druk op F om respect te betuigen
-
Nu word mijn geduld nog beloond ook, fijn dat iemand anders er nu een topic over aanmaakt.
Ja genoeg verdachten zoals altijd en een aantal die ik zo snel mogelijk van de buis wil zien verdwijnen.
Mijn verdachten tot nu toe zijn : Tina & Leonie en een heel klein beetje Johan.
Die Buddy Vedder zie ik het liefst per direct vertrekken wat een nagemaakte is dat zeg..Zo een in de klas die je toch net even wat harder aanpakt met gym..
Waar ik verder niks mee heb zijn :
- Jaike (Is dat een judoka of stratenmaakster?)
- Rob (Mol outsider maar ook te zweverig..)
Hebben een aantal van jullie de WIDM app ? Zoja stuur even je naam door dan nodig ik je uit voor de OSM poule!
-
Ik hoopte dat Anita eruit zou gaan, en ik werd meteen beloond.
Ik ga denk ik vooral mensen afstrepen die het niet zijn. Kan er volgens mij al een paar wegstrepen:
- Johan valt voor mij gevoelsmatig al af, niet het goede karakter voor een mol.
- Miljuschka heeft te goed haar best gedaan bij de vrachtwagenopdracht.
- Hetzelfde geldt voor Nathan, al nam Miljuschka wel het voortouw. Maar hij lijkt me te oprecht voor een mol. Al zou ik het wel vet vinden als hij het zou zijn.
- Buddy reageert op alles als een kandidaat in zijn emoties. Als hij de mol zou zijn zou dat wel echt te sick goed gespeeld zijn. En hij liegt echt over alles. Als mol zou je niet ook nog eens met die leugens willen dealen, en dat maakt je ook verdacht (wat je niet wil).
Met Anita eruit blijven er dus 5 verdachten over. Leonie, Tina en Claes zijn mijn hoofdverdachten. Tina gaat sowieso de finale halen, of ze de mol is of niet.
Hopen dat Jaike eruit vliegt volgende aflevering. Das inderdaad meer een judoka haha, en beetje te saai.
--
Je kunt me toevoegen aan je poule als je wilt: Stef StuntMolloot
-
Rutjes is te dom om de mol te zijn.
-
@PowerShot-Stef_NL said in Wie is de Mol? 2020:
hka heeft te goed haar best gedaan bij de vrachtwagenopdracht.
Hetzelfde geldt voor Nathan, al nam Miljuschka wel het voortouw. Maar hij lijkt me te oprecht voor een mol. Al zou ik het wel vet vinden als hij het zou zijn.
Buddy reageert op alles als een kandidaat in zijn emoties. Als hij de mol zou zijn zou dat wel echt te sick goed gespeeld zijn. En hij liegt echt over alles. Als mol zou je niet ook nog eens met die leugens willen dealen, en dat maakt je ook verdacht (wat je niet wil).Met Anita eruit blijven er dus 5 verdachten over. Leonie, Tina en Claes zijn mijn hoofdverdachten. Tina gaat sowieso de finale halen, of ze de mol is of niet.
Hopen dat Jaike eruit vliegt volgende aflevering. Das inderdaad meer een judoka haha, en beetje te saai.Die hoop had ik net zo, vind het geen leuke kandidaat voor dit programma, lekker naar Robinson eiland sturen.
Betreft Nathan en mevr. Holleeder ben ik het met je eens, ook dat het wel tof is mocht hij toch de mol zijn. Ik zou hem niet uitsluiten zoals @Scheeftand_NL zegt, we hebben ergere mollen gehad de afgelopen jaren qua intelligentie.
Alleen met het punt Johan ben ik het niet eens, juist doordat het een ander karakter is dan normaal..
Volgen jullie ook de hints op instagram? (Bedoel daar word overal een hint in gezien maar toch). Daar kwam ik namelijk de hint tegen dat dit het 20e seizoen is en er 2 foto's bij de opdracht met het geld waren waarbij 2 kandidaten los van elkaar 'poseerden ' bij een half briefje van 20. (of zijn er dan nu voor het eerst toch 2 mollen?)
-
Wie dan?
-
Kees Tol
Jon van Eerd
Yvon Jaspers
Milouska MeulensDownload de app ook eens en speel mee met de OSM poule
-
Kees Tol is toch niet zo dom? De rest is voor mijn tijd haha. Ik keek pas sinds Patrick en Art.
-
Niet iedereen uit Volendam is achterlijk hè
-
@L-R-van-kessel_NL Haha lol die zijn allemaal slim, betekent niet dat ze zich zo voordoen. En Jon van Eerd kon zich niet voorbereiden, omdat die bij afl 1 pas te horen kreeg dat hij de mol was.
-
@Scheeftand_NL Beste seizoen, 2011, veruit. Zal nooit een beter seizoen komen vrees ik.
-
@L-R-van-kessel_NL Ja bij Johan is het ook meer een gevoel. Als kandidaat zou ik hem meteen wegstrepen, weet niet waarom. Maar ik volg de hints niet echt nee. Zoals je zegt, bijna alles wat er staat is onzin, dus wat moet je geloven..
-
@PowerShot-Stef_NL said in Wie is de Mol? 2020:
@Scheeftand_NL Beste seizoen, 2011, veruit. Zal nooit een beter seizoen komen vrees ik.
Dat vind ik ook.
-
Dat dat eerste seizoen niet overtroffen is dan.
-
Blij dat dat manwijf eruit is.
-
Ja de OSM poule heeft al 2 afvallers, ik ben zelf ook aardig nat gegaan op Tina vorige week.
Gelukkig is de meest irritante kandidaat afgevallen afgelopen weekend.
Leonie is ook geen Mol..die reageerde zo puur afgelopen weekend.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Wie is de Mol? 2020:
Ja de OSM poule heeft al 2 afvallers, ik ben zelf ook aardig nat gegaan op Tina vorige week.
Gelukkig is de meest irritante kandidaat afgevallen afgelopen weekend.
Leonie is ook geen Mol..die reageerde zo puur afgelopen weekend.
Ja ik had ook ingezet op Tina.
-
Helemaal ruk..kiezen voor een groepsvrijstelling..aangezien je wilt winnen moet er toch iemand afvallen..Ik snap die keuze nooit.
Rob en Johan zijn nu mijn hoofdverdachten.