Formule 1
-
@MartijnFC_NL Ligt het aan mij of duurt het al zo lang haha! Beginnen met die zooi!!
-
Die Vettel mag ook wel eens gaan schijnen...
-
Nog heel ff en we gaan los
-
@Sjinne_4_ever_NL echt wel, uitermate saaie zondagen zo..
-
Ferrari zoals altijd weer sterk in de testsessies, zullen ook wel sterk zijn in de eerste paar races om vervolgens weer in elkaar te kakken. Red Bull ziet er niet bijster sterk uit op dit moment. Hoop dat het tijdens de races wel een ander verhaal wordt anders kan Mercedes weer op zijn sloffen kampioen worden
-
Kan niet wachten tot ze weer beginnen eigg. Lekker weer voor de buis met lekkere hapjes op tafel.
-
Ziet Maricja om 06:00 de frituurpan aanzetten voor de GP van Australië
-
@spectraaaaa_NL said in Formule 1:
*Ziet Maricja om 06:00 de frituurpan aanzetten voor de GP van Australië
Haha.
-
De tering, je reageerde al voordat ik uberhaupt mijn post kon editen
-
Vorig jaar mei nog een paar rondjes over Albert Park gefietst daarzo. Kan niet wachten op de race ^^
-
@spectraaaaa_NL Ik kan aan de slag bij Ferrari.
-
Ik heb er ook zeker zin in. Deze week nog één test week, daarna weer vlammen.
-
@spectraaaaa_NL als ik zelf geen voetbalwedstrijd heb, wil ik dit nog best doen. Twisterfrietjes en bittergarnituur in the norning
-
@Furrax_NL en ik bij Redbull.
-
Inmiddels wil Red Bull weer af van die haaienvin, ben benieuwd of dat er doorkomt. Gisteren was Mercedes niet bijster goed bezig, Red Bull leeft een beetje op ten opzichte van vorige week. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken allemaal.
-
Het blijven testen natuurlijk, maar als je alle snelste tijden nu tegen elkaar zet, zit het toch aardig dicht bij elkaar voorlopig. Al blijft het maar de vraag in hoeverre teams voluit gaan. Vind Williams er wel verrassend bij zitten tot nu toe.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Formule 1:
Het blijven testen natuurlijk, maar als je alle snelste tijden nu tegen elkaar zet, zit het toch aardig dicht bij elkaar voorlopig. Al blijft het maar de vraag in hoeverre teams voluit gaan. Vind Williams er wel verrassend bij zitten tot nu toe.
Die hadden toch dat dingetje dat ze op lange runs in de tweede helft inkakken, ik heb zo snel niet gekeken wanneer ze die tijden hadden neergezet. Ben benieuwd of ze daar vanaf geraken, want het was soms wel sneu om te zien dat ze het in het begin van een race zo goed deden en dan vervolgens compleet wegzakten.
-
@Jip-Huijs_NL Niet alleen de race-pace was matig, ook hun tactiek was dramatisch. In ieder geval zette Massa net laat in de stint nog 1:19,4 neer. Zullen wel gaan zien wat dat waard gaat zijn.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Formule 1:
@Jip-Huijs_NL Niet alleen de race-pace was matig, ook hun tactiek was dramatisch. In ieder geval zette Massa net laat in de stint nog 1:19,4 neer. Zullen wel gaan zien wat dat waard gaat zijn.
Ik ben benieuwd, hopelijk hebben ze ervan geleerd.
Zag net ook dat Red Bull weer met wat problemen kampte helaas. Maar beter nu dan over een paar weken tijdens het raceweekend natuurlijk. -
Is er nog belangstelling voor een toto?