Formule 1
-
Naar mijn mening is de Renault van destijds een klassieker, @Furrax_NL.
-
Over klassiekers gesproken, Scuderia Ferrari heeft de SF90 onthuld. Uiteraard bevat de livery nagenoeg geen verrassingen en dat is ook helemaal niet nodig. De combinatie van rood met een beetje zwart blijft fantastisch.
-
De eerste testdag op het Circuit de Catalunya is begonnen en inmiddels is duidelijk dat de RB15 qua livery niets veranderd is ten opzichte van vorig jaar. Williams Racing begint meteen dramatisch aan de testperiode overigens. De bolide is namelijk nog niet klaar!
-
@dasfenêtre_nl Nog niet klaar als in: Morgen ook nog niet
-
Ik las het ook. Simpelweg rampzalig, @Thunderbolt-Zeke_NL.
-
@dasfenêtre_nl Een team met zoveel historie, zo grandioos afgezakt. Triest eigenlijk
-
Avond allemaal
Hopelijk word het weer een mooie seizoen
-
Eens. Begin nu al medelijden te krijgen met Kubica. Hij verdient sowieso beter, @Thunderbolt-Zeke_NL.
-
Na de eerste testweek kan voorzichtig geconcludeerd worden dat de betrouwbaarheid in orde is bij topteams als Mercedes, Red Bull Racing en Scuderia Ferrari.
-
@dasfenêtre_nl jah dat zeker ben benieuwd welke wagen max straks mee neemt naar melborne
-
Gasly begint ook de Red Bull steeds beter aan te voelen. Vandaag een snelle tijd neergezet
-
@pondboy_nl Ben vooral benieuwd waar de "Ricciardo voor Wereldkampioen in 2019 met Renault" mensen nu zijn
-
Vandaag waren er de eerste problemen voor Mercedes. Goed om te zien dat Red Bull Racing tot dusver probleemvrij is.
-
@thunderbolt-zeke_nl said in Formule 1:
@pondboy_nl Ben vooral benieuwd waar de "Ricciardo voor Wereldkampioen in 2019 met Renault" mensen nu zijn
Renault coureurs 10e Ricciardo en Hulkenberg 13
-
Spijtig genoeg heeft Pierre Gasly zojuist kennis gemaakt met de bandenstapel. Hij komt vanmiddag niet meer in actie.
-
Spijtig van de versnellingsbakproblemen bij Red Bull Racing op de laatste testdag. Voor mijn gevoel zijn Mercedes en Scuderia Ferrari net iets verder in de ontwikkeling van hun bolide.
-
Het aftellen is nu echt begonnen. Wat verwachten we van de GP Australië?
-
Ik hoop op een mooie strijd van iedereen
-
Zojuist lees ik dat wedstrijdleider Charlie Whiting plots is overleden.
-
@dasfenêtre_nl Veel te jong, 66 is veel en veel te jong. Kan er helaas niks aan doen / veranderen