Formule 1
-
@MartijnFC_NL @Jip-Huijs_NL wellicht minder punten voor een coureur die door de meeste deelnemers wordt gekozen. Bij een verrassende winnaar van een race kan iemand die deze dan goed voorspelt heeft meer punten krijgen of iets dergelijks. Wel van te voren vaststellen hoeveel punten etc
-
Wel kut dat ik de eerste race niet kan kijken aangezien mijn slaapritme door al die nachtdiensten dat niet toelaat #salty
-
Ik heb hetzelfde, kwalificatie al gemist, maar ik ga toch een dappere poging wagen de race te kijken
-
Vanmorgen de hele race gekeken. Niet echt spannend! Max heeft het goed gedaan, beter dan dit was toch niet mogelijk tot nu toe.
-
Same, was inderdaad weinig aan. Max prima inderdaad, vond het ook positief te zien dat hij na de eens goede start niet als een kamikaze langs Kimi wilde maar gewoon de rust bewaarde.
-
Nieuwe stream site, met zowel Sky als Ziggo plus voetbal, wielrennen enz enz
-
site vergeten http://www.fhe.sc/
-
Race viel enigzins tegen, maar het kan wel weer een spannende titelstrijd gaan worden.
-
Wehrlein mist ook de race van dit weekend in Shanghai. Giovinazzi mag weer starten.
Ik als Gio fan kan dit alleen maar waarderen O
-
Kut Renault, enige hoop op punten is toch flink wat regen morgen..
-
Ja heel jammer dat Max motor problemen had in de kwalificatie. Zonde.
-
Het chassis van RB is ook gewoon niet best
-
Achteraf helemaal prima geweest die kwalificatie, wát een race.
-
Lekkere race hoor
-
Echt een knappe prestatie van Max. Op naar de volgende, die is komend weekend al weer.
-
Wehrlein weer terug, baas _ O_
-
@spectraaaaa_NL Misschien ook wel beter voor Sauber.
-
Alonso skipt Monaco en rijdt de Indy 500.
Wat een baas
-
@j-club_NL Dan lijkt het dus er op dat Button toch nog een race mag rijden dit F1 seizoen.
-
@TheTransporter_NL Weet niet, want is nog niet aangekondigt. Als Button het zou zijn (hij is immers 3e rijder) hoeven ze daar toch niet geheimzinnig over te doen... Ik verwacht dat er een talent in mag stappen, ook al is Monaco natuurlijk een baan waar ieder foutje wordt afgestraft en inhalen bijna onmogelijk is.