Formule 1
-
Jeetje, heftig. 66 is inderdaad veel te jong
-
Iemand interesse in de F1 Scorito? Wij zijn bij GG nu met z'n 4 a 5. dus nog niet echt genoeg man voor een leuke subpoule.
-
Dan mag je er binnenkort iemand aan toevoegen.
-
This post is deleted!
-
Toch al opeens een aantal deelnemers (waarvan sommigen zich nog moeten aanmelden):
1 killingspread
2 Butthead007
3 Vertrigo
4 EstorilAzi
5 unleashed696
6 keestoet
7 Aurelie Melis
8 medard sonneville
9 FerryFR010
10 PowerShot Stef
11 koirac
12 Dasfenêtre
13 MartijnFCUitnodigingslink:
https://scorito.dk/EXQWHYZ -
Is dit spel gratis, aangezien het voorspellen van de Eredivisie geld kost.
-
Dat is al een aardig deelnemersveld, @EstorilAzi_NL!
Helaas is geen enkel spel meer gratis bij Scorito. Volgens mij kost deelname aan alleen de F1-poule € 3,99, @Patje1AFCA_NL.
-
@dasfenêtre_nl Oké, thanks voor het antwoord.
Voor wanneer moet ik mezelf opgeven? -
De deadline is morgenavond om 23.00 uur al, @Patje1AFCA_NL.
-
@dasfenêtre_nl said in Formule 1:
De deadline is morgenavond om 23.00 uur al, @Patje1AFCA_NL.
Op scorito staat :
Deadline
zo 17 mrt. 06:10 uur -
Volgens mij dient de teamselectie vanavond al vast staan. Vervolgens hebben deelnemers tot zondagochtend om binnen hun selectie keuzes te maken.
-
@dasfenêtre_nl said in Formule 1:
Volgens mij dient de teamselectie vanavond al vast staan. Vervolgens hebben deelnemers tot zondagochtend om binnen hun selectie keuzes te maken.
Klopt
Er zijn 2 deadlines die je in het achterhoofd moet houden.-
Deadline team
Vóór vrijdag 15 maart om 23:00 uur moet je team compleet zijn. -
Deadline raceselectie
De deadline voor je raceselectie is gelijk aan de start van de race.
Er zijn met de kwalificatie ook punten te verdienen , dus meld je nog even snel aan
-
-
Heb een paar aanmeldingen binnen waar ik niks mee kan. Laat eerst hier even weten als je mee wilt doen incl. je scoritonaam, dan weet ik wie ik kan accepteren en wie niet.
-
Even vergeten te vermelden dat ik op Scorito speel onder de naam 'Windows', @EstorilAzi_NL.
-
@estorilazi_nl said in Formule 1:
11 koirac = Pondboy
-
Thanks, geaccepteerd.
-
Na het zien van de kwalificatie durf ik wel te zeggen dat Mercedes een klasse apart is.
Ik geloof niet in het feit dat de race-pace van Scuderia Ferrari dan wel Red Bull Racing dusdanig goed is dat zij Mercedes kunnen bedreigen anyway. Er is alleen iets mogelijk als de bandenslijtage bij de Mercedessen te hoog ligt. De strijd om plek 3 kan daarentegen zeer interessant worden en sluit ik niet uit dat Max Verstappen daarin aan het langste eind kan trekken.
Rampzalige start voor Pierre Gasly overigens. Ik denk dat hij blij mag zijn als hij morgen in de punten eindigt. Dat is al bijzonder lastig op een circuit als Albert Park. Inhaalmogelijkheden zijn immers schaars.
-
Het ziet er idd niet naar uit dat het een spannend seizoen gaat worden op deze manier.. ^^
Gasly (Q3) en Ricciardo (Q2) toch de grootste teleurstellingen tot nu toe
-
Ik zat toen straks even de samenvatting te kijken. Ik schrok toch wel van het gat tussen Mercedes enerzijds en Ferrari en Red Bull anderzijds. In races kunnen altijd onverwachte dingen gebeuren, dus wie weet wat er nog allemaal mogelijk gaat zijn, maar bizar vind ik het wel.
-
Valtteri Bottas was vandaag briljant en verdient de overwinning zonder enige twijfel. De podiumplek voor Max Verstappen is ook meer dan terecht!
Bij Scuderia Ferrari hebben ze overduidelijk veel werk te doen. Na de pitstop van Sebastian Vettel was zijn tempo niet om aan te gluren. Mocht iemand vervolgens nog twijfelen over de verhoudingen binnen het team, Charles Leclerc rijdt voorlopig niet voor eigen successen.
Over successen gesproken, mogelijk moeten ze bij Haas eens overwegen om de gehele pitcrew te vervangen. Op en top gestuntel bij de pitstop van Romain Grosjean.