Formule 1
-
5e trainings tijd,,, maakt toch niet uit,,, hij komt toch wel weer op het podium.
-
Een teleurstellende startpositie voor Max in Amerika. Desondanks wordt hij waarschijnlijk toch 5e of 6e.
-
@poelidoor_nl said in Formule 1:
Een teleurstellende startpositie voor Max in Amerika. Desondanks wordt hij waarschijnlijk toch 5e of 6e.
Max heeft optimaal geprofiteerd van de pech van andere coureurs met een geweldige podiumplek tot gevolg.
-
@poelidoor_nl
Pech....
Bottas kan er geen klote van en heeft hij gewoon gepakt en Riciardo (die kreeg inderdaad pech) had hij gezien de race pace ook wel gepakt.
Vettel (persoonlijk) en Hamilton (call om vroeg binnen te komen) maken een fout.
Kan dat niet echt een podiumplaats door pech van anderen noemen. -
Spijtig dat Max een fractie tekort kwam voor de pole. De tweede startplaats geeft echter meer dan voldoende perspectief om wederom de GP van Mexico te winnen.
-
Ontzettend sterke race van Max!
Ocon bewijst vooral zichzelf geen dienst, wetende dat hij voor volgend jaar geen team heeft. Het is zijn zoveelste incident van het jaar. Ik begin mij vooral te storen aan het feit dat het altijd aan een ander ligt. Het lijkt erop alsof Ocon werkelijk waar niets leert. Ik hoop van harte dat Williams hem ook geen onderdak geeft in 2019 anyway.
-
En weer een top race van max
Op plaats 6 gestart en eindige op podium op.nummer 3
Eind.klassement 4 -
Hopen dat Honda een uitstekende motor levert en dan kan 2019 wel eens vermakelijk worden met veel interessante gevechten.
-
Zo het seizoen gaat weer bijna beginnen volgens mij..
Verstappen eindelijk een snelle bak of word het gewoon weer Hamilton?
Iemand enig idee wanneer er weer gestart word (in Australie lijkt me?)
-
Hierbij een handig overzicht van de data van teampresentaties.
Hopelijk wordt gaandeweg de testweek van 18 februari enigszins duidelijk hoe de teams zich tot elkaar verhouden. In geval van Red Bull ben ik toch wel huiverig voor de prestaties van de Honda-motor. Uiteraard hoop ik van harte dat Honda uitstekend werk geleverd heeft en Max Verstappen mee kan doen in de strijd om de wereldtitel. Momenteel denk ik echter dat Lewis Hamilton andermaal wereldkampioen wordt.
-
Wanneer begint het weer? En Stoffel Vandoorne bakt er precies ook ni veel van in de formula e.. toch overroepen dan precies, jammer als belg zijnde ^^ maar Max Verstappen is ook veel leuker en vooral spectaculairder om naar te kijken ! ^^ #liefhebber#geenkenner
-
17 maart beginnen ze weer met racen in Australië.
-
De wintertests beginnen (gelukkig) 18 februari
-
Waarschijnlijk gaat de strijd om het kampioenschap weer tussen Hamilton en Vettel. Hopelijk kan Vettel het nu wat langer volhouden. Misschien dat Verstappen aan het einde van de rit derde kan worden, maar veel meer dan dat verwacht ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat Red Bull in één seizoen dat gigantische gat in snelheid weet te overbruggen.
-
Volledig eens met @FC-Eddie_NL.
Ben echter ook benieuwd naar de prestaties van Charles Leclerc. Op het moment dat hij Sebastian Vettel het vuur aan de schenen kan leggen, dan wordt het binnen het team van Ferrari al zeer interessant. Mogelijk krijgen we dan een herhaling van het seizoen 2014, waarin Daniel Ricciardo als nieuwkomer bij Red Bull de Duitser wist te verslaan.
-
Ferrari had iemand anders moeten halen. Ben trouwens Ferrari-liefhebber.
-
@furrax_nl Iemand anders voor Leclerc of voor Vettel? En als dat zou gebeuren, welke opties heb je dan eigenlijk?
-
Ik hoop gewoon dat het nog eens spannend wordt.. een strijd vooraan, elkaar voorbij steken, .. Zoals Verstappen ^^
-
@maxaldinho_nl En dan hopelijk niet door achterblijvers geraakt worden
-
@thunderbolt-zeke_nl hehe idd Max had het ook wel wat kalmer kunnen doen en hem gwn even later weer inhalen ofz, al snap ik hem ook wel... was een dom/spijtig voorval