Formule 1
-
site vergeten http://www.fhe.sc/
-
Race viel enigzins tegen, maar het kan wel weer een spannende titelstrijd gaan worden.
-
Wehrlein mist ook de race van dit weekend in Shanghai. Giovinazzi mag weer starten.
Ik als Gio fan kan dit alleen maar waarderen O
-
Kut Renault, enige hoop op punten is toch flink wat regen morgen..
-
Ja heel jammer dat Max motor problemen had in de kwalificatie. Zonde.
-
Het chassis van RB is ook gewoon niet best
-
Achteraf helemaal prima geweest die kwalificatie, wát een race.
-
Lekkere race hoor
-
Echt een knappe prestatie van Max. Op naar de volgende, die is komend weekend al weer.
-
Wehrlein weer terug, baas _ O_
-
@spectraaaaa_NL Misschien ook wel beter voor Sauber.
-
Alonso skipt Monaco en rijdt de Indy 500.
Wat een baas
-
@j-club_NL Dan lijkt het dus er op dat Button toch nog een race mag rijden dit F1 seizoen.
-
@TheTransporter_NL Weet niet, want is nog niet aangekondigt. Als Button het zou zijn (hij is immers 3e rijder) hoeven ze daar toch niet geheimzinnig over te doen... Ik verwacht dat er een talent in mag stappen, ook al is Monaco natuurlijk een baan waar ieder foutje wordt afgestraft en inhalen bijna onmogelijk is.
-
Jenson Button keert eind mei terug in
de Formule 1.De Brit,wereldkampioen in
2009,vervangt de Spanjaard Fernando
Alonso bij McLaren tijdens de Grand
Prix van Monaco.Alonso maakte eerder deze week bekend
dat hij een uitstapje naar de Indy500
gaat maken.Button nam aan het einde van
vorig seizoen afscheid van de F1.Zijn
stoeltje bij McLaren wordt dit seizoen
ingenomen door Stoffel Vandoorne (Bel). -
@TheTransporter_NL Altijd leuk.
-
Wat een super saaie race was dit man. Niet normaal! Behalve de eerste bocht in lap 1 was leuk en de laatste paar rondes van de race was boeiend om naar te kijken. Hoop over 2 weken meer spektakel te zien.
-
@TheTransporter_NL said in Formule 1:
Wat een super saaie race was dit man. Niet normaal! Behalve de eerste bocht in lap 1 was leuk en de laatste paar rondes van de race was boeiend om naar te kijken. Hoop over 2 weken meer spektakel te zien.
Komt dat deels ook niet door die Oranje bril van ons??
-
@Sjinne_4_ever_NL Dus jij vind de strategische strijd spannend? Ik kijk toch echt voor de actie die plaats vind op de baan, en die was er vrij weinig in Rusland..
-
Er waren niet veel onderlinge duels nee, op het laatste deel na. Maar goed, kapot verveeld heb ik me ook niet