Formule 1
-
@maricja_NL Ik ben het helemaal met je eens...
-
F1 > voetbal
-
Het is vooral hopen dat volgend jaar spannender wordt met de forse regelwijzigingen. Alle teams moeten heel veel aanpassen.
Een gevecht tussen minimaal 3 teams/6 coureurs om de overwinningen: Mercedes/Ferrari en RB. Maar ben ook benieuwd hoe teams als Renault, Force India en Williams het gaan doen.
-
@maricja_NL
Das waar, F1 op tv en voetbal op de laptop dan maar -
@gishes_NL Dat kan prima toch. Ideaal opgelost zo
-
@Bjorn2321_NL Je vergeet voor het gemak McLaren ff helemaal
-
Niet voor het gemak, die grasmaaiers gaan volgend jaar ook echt niet meedoen hoor.
-
Max 2e in de vrije training vandaag, zegt natuurlijk nog niks maar goed toch 2e.
- L. Hamilton tijd: 1:11:895
- M. Verstappen tijd: 1:11:991 :flag_nl:
-
Jammer Max 4e plek achter Kimmie en voor Vettel in de Ferrari sandwich.
-
Kimi kwalificeert zich weer eens goed als het de dag erna lijkt te gaan regenen. Dat moet ie toch eens beter leren timen.
-
Hopen op regen morgen. Dan wordt het hopelijk weer eens wat anders dan Mercedes.
-
Wat een baas :flag_nl:
-
Max #worship
-
@Steven-Gerrard-III_NL Hoe voorspelbaar
-
Heerlijk race hoor _ O _. Max overduidelijk de beste van het veld deze race gepaard met de op 1 na beste race die ik van een coureur gezien heb(Button in Canada 2011 valt denk ik nooit te verslaan), maar Hamilton, Perez, Vettel, Sainz, Hulkenberg, Nasr en Ocon hebben ook allemaal een dijk van een race gereden. Vele uitblinkers en dat maakte de race mooi. Williams en Kimi vielen zoals verwacht weer eens door de mand.
Toch ben ik benieuwd waar Red Bull had kunnen eindigen zonder hun miskleunen. Beide coureurs op inters zetten terwijl dat duidelijk niet de juiste keuze was en Ricciardo laten pitten terwijl de pitstraat gesloten was wat hem ook nog eens een penalty opleverde. Tegen het einde hadden ze allebei een ijzersterke pace en een dubbele podium had mogelijk geweest. Een zege denk ik niet want Hamilton was waarschijnlijk buiten bereik gebleven.
-
Hamilton heeft kort onder druk gestaan van Max en opende toen direct een gaatje. Die had het ook prima naar zijn zin in deze omstandigheden. Rosberg mag Red Bull wel bedanken voor z'n P2, want hij had het totaal niet voor elkaar in de regen. Wel jammer dat Max niet kon pushen bij Hamilton na z'n glijpartij, anders had Hamilton ook meer risico moeten blijven nemen en was hij er zelf misschien afgegleden.
-
Hamilton is dan ook de beste regenrijder in dit veld. Als je dan ook nog eens in de beste wagen zit is het vrij makkelijk om zo overtuigend te winnen.