Formule 1
-
Zou echt super vet zijn.
Ben overigens benieuwd of Zandvoort nog ooit een f1 gaat hosten, was toen toch sprake van?
-
@RCJDR_NL165 Wordt een studie naar gedaan, maar dan zal er naar mijn verwachting voor een paar honderd miljoen verbouwd moeten gaan worden aan het circuit, om te zwijgen over de infrastructuur. Is totaal ongeschikt geraakt voor F1.
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in Formule 1:
Alsof Schumacher harder gaat rijden als je zijn salaris verhoogt....
e
Nee door Schumacher aan te trekken en in een Ferrari te laten rijden , gingen de ronde tijden omhoog tov een andere coureur.
En dat was goedkoper dan een peloton ingenieurs de opdracht geven om de auto sneller te maken.Dat was het gene wat ik bedoelde.
-
@meneer-Speksnijder_NL Vraag me echt af of dit het wel waard is.. Bedoel voor de NL fans is het natuurlijk super. Zou zelf ook wel eens gaan kijken Maar kosten & baten technisch gezien.
Vanmorgen op de snelweg voelde ik me ook een beetje Max in Brazilië met dit weer :race_car:
-
Er zijn zoveel coureurs die duidelijk de kwaliteiten hebben om WK te worden. Coureurs als Perez, Hulkenberg, Wehrlein, Bottas, Max, Ricciardo, Ocon en wellicht zelfs Grosjean zie nog wel kampioen worden in de juiste auto. Helaas zijn er maar weinig zitjes bij topteams beschikbaar.
Hoop trouwens echt Hulk bij Renault eens een keer podium kan halen. Hij is niet minder dan een Hamilton, Ricciardo of Max, maar piekt vaak helaas op de verkeerde momenten. Dat timet Perez toch wel beter.
-
@spectraaaaa_NL ik zie volgend jaar nog geen renault op het podium staan hoor. Dit jaar nog maar 8 punten gescoord en Palmer en Ericsson kunnen ook wel rijden hoor.
-
Magnussen natuurlijk
-
@MartijnFC_NL Renault zal volgend jaar stukken beter zijn. Zijn dit jaar pas laat ingestapt en t huidige chassis is zowat de Lotus van 2015. Dat ding ging ook niet echt lekker.
-
@Sjinne_4_ever_NL En dan vergeet ik nog de fee die betaald moet worden om een F1 race te kunnen organiseren... Nee op Zandvoort lijkt het me niet waard. Geef ik Assen nog meer kans, als zij de kosten ook überhaupt aan zouden kunnen.
-
@MartijnFC_NL
Palmer zit echt niet bij Renault omdat ie zo goed is, maar door de portemonnee van zijn vader. -
@meneer-Speksnijder_NL Assen wordt ook niks, baan niet breed genoeg. En als ze de baan breder maken, is dat ten nadele van de motorsport..
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in Formule 1:
@Dave-Jansen_NL said in Formule 1:
Max is een aankomend kampioen, hij zal geschiedenis schrijven voor NL
Gefeliciteerd met de grootste open deur van deze week
wat een inzicht heb ik he
-
@MartijnFC_NL Valkenswaard misschien
-
@Bjorn2321_NL Alles is anders in de regen. Honda moet nog beter worden, en chassis McLaren gaat steeds beter. Zou ghek zijn als ze ineens voor overwinningen strijden, maar ze moetne toch wel zeker achter Red Bull, Ferrari en Mercedes kunnen eindigen. Zeker gezien het immense budget
-
@pompompompompommop_NL Mooie info. Ik heb tijden gezocht naar budget lijstjes, waar heb je die vandaan?
-
@Bjorn2321_NL Dat zou helemaal mooi zijn
-
- Mercedes: 470 miljoen euro
- Ferrari: 470 miljoen euro
- Red Bull: 440 miljoen euro
- McLaren: 350 miljoen euro
- Renault: 250 miljoen euro
- Toro Rosso: 135 miljoen euro
- Williams: 130 miljoen euro
- Force India: 100 miljoen euro
- Haas 100: miljoen euro