Złote Piłki OSM.pl - 7 edycja Plebiscytu
-
Najlepszy menadżer w Polsce: @tristan1982 (Polish Eagles) - Poprowadził "orzełki" do Mistrzostwa Polski Grup
Najlepszy menadżer zza granicy: @MenagerBL (Revenge) - Indywidualny Mistrz Świata
Najlepsza grupa w Polsce: Polish Eagles - Za triumf w Mistrzostwach Polski Grup
Najbardziej pomocny menadżer na forum: @mihau1878 (Husarya_PL) - Za pomoc w kilku ważnych dla mnie kwestiach
Najlepszy debiut roku 2019: @konix1982 (Polish Legends) - Wszedł z drzwiami i futryną do składu Polish Legends, Reprezentacji Młodzieżowej, Reprezentacji Polski, finalista Indywidualnych Mistrzostw Polski. Kapitalny debiut -
Najlepszy menadżer w Polsce: @huzar-shakir
Najlepszy menadżer zza granicy: nie znam się, wstrzymuje się od glosu
Najlepsza grupa w Polsce: Polish Legends
Najbardziej pomocny menadżer na forum: @mihau1878 (HPL)
Najlepszy debiut roku 2019 - @TalaLala -
Najlepszy menadżer w Polsce: @huzar-shakir
Najlepszy menadżer zza granicy: sg_gaz
Najlepsza grupa w Polsce: Polish Legends
Najbardziej pomocny menadżer na forum: @mihau1878 (HPL)
Najlepszy debiut roku 2019 - @TalaLala -
Najlepszy menadżer w Polsce: @Mati-Colchoner (Mistrz Polski 2019, finalista MPP 2019, uczestnik Mistrzostw Świata OSM 2019, reprezentant kraju w WNT 19/20)
Najlepszy menadżer zza granicy: @TheBestManagerNL (Indywidualny Mistrz Świata OSM i Mistrz Świata z kadrą Netherlands w 2019)
Najlepsza grupa w Polsce: Polish Eagles (Mistrz Polski Grup 2019)
Najbardziej pomocny menadżer na forum: @Damiś27 (wstawia na polskie forum informacje z angielskiego forum oraz prowadzenie imprez polskich i zagranicznych)
Najlepszy debiut roku 2019: nie wiem jakie kryteria... może bardziej objawienie, bo ten manadżer gra od 2018 ale w mojej świadomości zaistniał właśnie w 2019 roku
@Lhundaeion (Mistrz Polski Par 2019, 5 miejsce w Mistrzostwach Polski, reprezentant kraju w WNT 19/20)