Discussietopic: FMS NL
-
Crew naam: Golden Glory
Speler die je crew zal vertegenwoordigen in de vierde ronde: steffan1985
Kan jou crew de competitie openen? NeeCrew naam: Golden Glory II
Speler die je crew zal vertegenwoordigen in de vierde ronde: butthead007
Kan jou crew de competitie openen? Nee -
Crew naam: Naskes
Speler die je crew zal vertegenwoordigen in de vierde ronde: Erwin Van Nuland
Kan jou crew de competitie openen? Nee -
Crew naam: Azzuri
Speler die je crew zal vertegenwoordigen in de vierde ronde: PC
Kan jou crew de competitie openen? JA -
Loting FSM ronde 4 (laatste ronde)
Omwille van de coronamaatregelen heb ik geen land gevonden
Daarom heb ik gekozen voor de 442oons Suuuuuuper League.https://chooserandom.com/groups/185d666e-cba6-4573-95f7-3434a359baa8
-
Thanks Wooper! Uit de loting wordt me niet helemaal duidelijk wie de moderator is morgenavond?
-
@Mark_van_V_NL said in Discussietopic: FMS NL 2020:
Thanks Wooper! Uit de loting wordt me niet helemaal duidelijk wie de moderator is morgenavond?
En om welk uur ze wordt aangemaakt
-
Aan alle FMS managers, ik zal de competitie vanavond tussen 21h00 en 22h00 aanmaken. Net daarvoor, wanneer de kinderen op bed liggen, zal ik nog even hier een iets preciezere indicatie geven van de exacte tijd.
Kijk vanavond rond 21h00 dus nog even hier op het forum.
-
Ik verwacht dat het richting 21h30 wordt. Tot straks!
-
butthead007 (GG II)- meld dat hij geen uitnodiging ontvangen heeft en zijn aanvraag nog niet geaccepteerd werd
-
Wtf is dit ook voor League? Kan je überhaupt normale spelers scouten of?
-
@killing-spread_NL Moet dan aan de server liggen, want ze zijn allemaal tegelijk verstuurd. Heb er nog een foto van, die zal ik naar Wooper doorsturen ter verificatie. Inmiddels zitten 12 vd 14 crews erin.
-
@MartijnFC_NL haha, ja lelijk hè? Geen idee hoe die scout gaat werken, dat wordt een verrassing.. ook die 50+ jarige spelers op de TL, man man man.
-
@MartijnFC_NL Het was deze competitie of Malta. Moeilijk om competities te vinden waar de TW ongeveer gelijk liggen.
-
@Mark_van_V_NL Sorry voor het late antwoord, maar was gisteravond nog in orde
-
De tussenstand na speelronde 3
-
-
-
-
@wooper_NL ik neem aan dat niemand dit nog serieus neemt met 2 ontslagen gasten in de competitie.
-
@Karel-beterweter_NL Blijft altijd jammer als managers ontslag nemen tijdens events...
Zonde