Discussietopic: FMS NL
-
Wtf is dit ook voor League? Kan je überhaupt normale spelers scouten of?
-
@killing-spread_NL Moet dan aan de server liggen, want ze zijn allemaal tegelijk verstuurd. Heb er nog een foto van, die zal ik naar Wooper doorsturen ter verificatie. Inmiddels zitten 12 vd 14 crews erin.
-
@MartijnFC_NL haha, ja lelijk hè? Geen idee hoe die scout gaat werken, dat wordt een verrassing.. ook die 50+ jarige spelers op de TL, man man man.
-
@MartijnFC_NL Het was deze competitie of Malta. Moeilijk om competities te vinden waar de TW ongeveer gelijk liggen.
-
@Mark_van_V_NL Sorry voor het late antwoord, maar was gisteravond nog in orde
-
De tussenstand na speelronde 3
-
-
-
-
@wooper_NL ik neem aan dat niemand dit nog serieus neemt met 2 ontslagen gasten in de competitie.
-
@Karel-beterweter_NL Blijft altijd jammer als managers ontslag nemen tijdens events...
Zonde -
@Karel-beterweter_NL en dan nog 9e staan
-
@MartijnFC_NL dat zeg ik; wie neemt dit nog serieus?
-
@Karel-beterweter_NL net of die twee managers het verschil hebben gemaakt? Zitten nog zat ‘topcrews’ in. Hoewel ik het volkomen met je eens ben m.b.t. het ontslag nemen, vind ik je reactie was overdreven.
-
-
@MartijnFC_NL Zie dat het iemand van SVON is. Zal hem er iig op aanspreken
-
Nadeel van dit concept is overigens wel dat als het eerste seizoen slecht gaat, je als beheerder gewoon jan en alleman gaat sturen. Of herkent niemand dat beeld?
-
@timeenennaam_NL said in Discussietopic: FMS NL 2020:
Nadeel van dit concept is overigens wel dat als het eerste seizoen slecht gaat, je als beheerder gewoon jan en alleman gaat sturen. Of herkent niemand dat beeld?
Nee niet echt, wat wij hebben gedaan is een inschrijving voordat het begon en daarna de indeling al gemaakt wie welke ronde gaat doen. Zo heb je dan een team die weet wanneer die aan de beurt is, en of het nu goed of slecht gaat de eerste ronde dat maakt niet uit. Bij een slechte prestatie kan de volgende er altijd overheen gaan als het lukt. En meedoen is belangrijker dan winnen al willen we allemaal winnen, maar dat gaat niet
-
Wij hebben het op dezelfde manier gedaan.. vier man geselecteerd en daarna gekeken hoe het uit kwam wie hem wanneer speelde.
Overigens vind ik de opzet (in elk geval de basis) van FMS goed. Een CK zoals voorheen gaat gewoon niet meer met die witch hunt van Game Basics op onderlinge losings. Deze opzet is wat mij betreft een waardige vervanger die aan alle regels voldoet. Hij zou zelfs wel 6 of 8 ronden mogen duren. Wellicht met een kleinere selectie van actieve crews en geen talenten/tweede crews. Waren we niet met 16 crews begonnen de eerste ronde? Nu na alle ontslagen en terugtrekkingen met 12 crews geëindigd.
Het was ons een genoegen. We kijken ernaar uit om onze titel in een zelfde/vergelijkbare/vernieuwde opzet te verdedigen!
-