Corona
-
@sirclitjeslikker_nl schijnveiligheid is ook veiligheid I guess.
Snap sowieso het punt niet want als je nu ergens heen gaat kun je bij wijze van gewoon daar logeren en dan kun je alsnog je gang gaan. En studenten hebben er geen probleem mee tot 4 met z'n allen te drinken ofzo...
-
@jacco-de-jong_nl Jacco! Jij leeft ook nog Ken je me nog?
-
avondklokboetes worden gewoon allemaal kwijtgescholden door het kabinet Baudet
-
@jacco-de-jong_nl Jacco!!! Leuk joh, gezellig
-
@sirclitjeslikker_nl Dus dat. Horeca had wat mij betreft ook best op kunnen blijven, ipv de pretparken enzo. Daar valt de 1,5 meter wel te handhaven + je hebt eventueel de registraties ter beschikking.
Ik verwacht ook dat de avondklok symbolisch is. Want er zijn genoeg manieren om ditte omzeilen als je wilt. Je kan nog steeds naar vrienden gaan en daar gewoon blijven slapen of na 04.00 uur vertrekken. En als het gezellig is, is het zo 04.00 uur.
Ik word er een beetje simpel van allemaal...
-
@maricja_nl Haha klopt. Hier bij ons in het 5. Het enige verschil dat het tot nu toe heeft gemaakt is dat de gasten oftewel tot 5 blijven of gewoon blijven slapen. Ach ja, ze werken het zelf in de hand met al die pestmaatregelen.
-
@dikketuur_nl had je vroeg een andere naam op OSM of niet?
@maricja_NL jaja ik ben maar weer eens uit de dood gekomen voor m'n oude liefde die OSM is. En wat je zegt ja, van 20:15 tot 4:45 (want het zou nu van 20:30 tot 4:30 worden) het gezellig hebben met mensen is niet het moeilijkste, en desnoods kun je dus gewoon gaan logeren idd...
-
@jacco-de-jong_nl Klopt, jij zal me beter kennen als A R T U U R!
We hebben nog samen in Beat The Best, The Ultimates & Managers United gezeten -
@dikketuur_nl ohhhhhhhh ja inderdaad. Flinke tijd geleden man. Ik zat al te denken bij dikketuur maar er kwam niks in mij op hahahaha. We zouden weer eens moeten bijkletsen eigenlijk joh
-
@jacco-de-jong_nl Lang geleden, zeg dat wel
-
@maricja_nl Het is gelukkig wel dalende. Maar toch zie ik in het beroep dat er nog altijd veel corona patiënten zijn. Zelf heb ik afgelopen week ook in quarantaine gezeten ivm corona. Gelukkig milde klachten en nu weer fit en weer aan het werk.
Blijft een vreemd virus, maar hoop dat de regels straks wel worden versoepeld. Wil wel weer naar de sportschool etc. Mis het sporten wel. -
Al voor de 2de keer naar de kapster geweest. Ook al zijn die gesloten in België. Ik heb gelukkig een adresje. Knippen en kleuren. 40 EUR.
-
@furrax_nl Haha de voetballers worden ook gewoon geknipt en ik heb ook zo'n adresje. Dus dat scheelt weer.
-
En toen was de avondklok per direct opgeheven.
https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/rechter-avondklok-moet-per-direct-opgeheven~a84b3732/
Dus vanavond met zn allen op een bankje in het park om 21:01 OSM spelen?
-
Mooi zo! Nu hier nog...
-
De Staat is in beroep gedaan, uitspraak om 16.00.
-
Ik hoop voor jullie dat het standhoudt.
-
Hoe is de vaccinatiebereidheid hier?
-
Ik moet het in ieder geval niet hebben. Als jonge, gezonde mens heb ik voldoende vertrouwen in mijn immuunsysteem
-
Verwacht dat zowel het vaccin als het coronavirus niet zoveel kwaad kunnen.
Als het zou helpen om weer eerder naar evenementen etc. te kunnen zou die lichte dwang mij wel overhalen om het te nemen.
Anders hoeft het van mij niet per se, zou dan eerst een anti-stoffentest willen doen. Ik hoef niet bewust milde bijwerkingen als koppijn en spierpijn op te gaan zoeken terwijl ik het misschien allang heb gehad.
maar ach, dan verdient big pharma de centjes die ze geïnvesteerd hebben om mijn ouders te beschermen ook weer lekker terug denk ik dan maar.