Corona
-
Als ik de gehele situatie in NL vergelijk met Denemarken (Uitwisselingsstudent) vind ik dat Nederland het goed aanpakt. Veel mensen zullen zeggen dat we te streng zijn en dat het wel wat soepeler kan gaan, maar wat nou als dat negatief uitpakt?
Hier gaat alles langzamerhand weer open, al zijn er nog wel steeds 1.5 meter regels (terecht). Echter vraag ik mij af of alles niet wat te snel gaat. Ja, ruim 60% van de besmette (bekende) mensen zijn genezen, maar of het nou al zo verstandig is om alle winkels open te gooien en mensen weer in restaurants te laten eten weet ik nog net zo niet.
Vooral in de supermarkt zie je steeds meer mensen heel laconiek te werk gaan (mensen achter de kassa zonder handschoenen, steeds minder afstand tussen mensen in de gangpaden).
Als men nu opeens massaal weer besmet raakt dat zie je duidelijk dat de regering te snel dingen heeft versoepelt.Daarom denk ik dat Nederland een goed besluit heeft genomen wat betreft het verlengen en tegelijkertijd "versoepelen" van de maatregelen. Veel mensen zullen het er niet mee eens zijn, maar liever dat we nu minder risico nemen en later sneller kunnen uitpakken dan nu alles terugdraaien en vervolgens weer boos naar de regering kijken dat ze alles te snel gedaan hebben.
-
@Wesselvdv1999_NL Liever voorzichtigheid nu, dan spijt achteraf. Dat waren de woorden van Rutte vgm. Het zou zonde zijn als alle moeite voor niets geweest zou zijn.
Ik laat het maar aan de experts over. Zij hebben meer informatie en gegevens
-
@maricja_NL said in Corona:
@Wesselvdv1999_NL Liever voorzichtigheid nu, dan spijt achteraf. Dat waren de woorden van Rutte vgm. Het zou zonde zijn als alle moeite voor niets geweest zou zijn.
Ik laat het maar aan de experts over. Zij hebben meer informatie en gegevens
En we moeten niet ineens duizenden doden per dag hebben..
-
@maricja_NL Allemaal leugens. Op facebook staat alle waarheid!!!! 5G is de grote boosdoener, samen met Bill Gates die daarme microchips in ons wil planten om ons te controleren!!!!
-
@Wesselvdv1999_NL Oh, serieusss????
Juist leugens..
-
@Yassin-Mansousri_NL Lees het sarcasme erin mijn vriend.
Mocht je je ogen graag willen spoelen met Bleek, ga dan op Facebook naar "wij willen geen 5G Nederland" of "Volk Wordt Wakker". Ik zweer het je, daar zie je constant van dit soort spul voorbij komen. Dat zijn ook de typetjes die de 5G masten in de fik steken. -
Sarcasme is lastig te herkennen in geschreven tekst
Emoji's kunnen daarbij wel helpen.Maar er gaan zoveel complottheorieën de wereld over. Mensen denken graag dramatisch, denk ik dan
Tja, en dan heb je idd de gekken die zendmasten in brand steken. Daar zit wel een steekje bij los, als je het mij vraagt. Als je 5G de schuld geeft van het coronavirus, welke andere theorieën hebben die dan nog in hun hoofd...
Kan me overal wel druk om gaan maken, maar dan heb ik geen leven meer.Ik help waar ik kan (en wil), ik doe wat ik kan en dan zie ik het allemaal wel.
-
@maricja_NL De gekste dingen kom je daar tegen.
De gekste dingen die ik gelezen heb zijn artikelen over dat Hitler nog leeft of dat Angela Merkel zijn dochter is. Het zijn hele vreemde en enge mensen die daar zitten -
@Wesselvdv1999_NL Haha, nou hij zou nu 131 zijn, en aan het einde van de tweede wereldoorlog was zijn gezondheid niet al te best. Hoogstwaarschijnlijk is hij in de jaren 60 in Argentinie in rust en vrede heengegaan.
-
grapjes op internet zijn indd moeilijk te herkennen!!! uitroeptekens zijn niet genoeg!!!!
-
@DominicM_NL Ik zal het onthouden
-
Dan zal ik ook niet naar RTL , NOS en CNN kijken als ik jou was..daar worden op dagelijkse basis nog grotere onzin verhalen verkondigd
-
@L-R-van-kessel_NL Inderdaad, het enige echt betrouwbare nieuwsplatform is de Perskamer van OSM
-
Corona is bijna over zo te zien.
Wordt nog bijna over besproken hier door de jeugd of de VVD stemmers.Maar hoe staan de zaken ervoor hier in Nederland.
Zit zelf in Jan Thiel baai.
Praat de Nederlandse gemeente even bij
-
We mogen tot 1 september niet naar de gym. Hoe moeten wij onze vrouwen bevredigen als we ze straks niet meer op kunnen tillen en op bed kunnen smijten?
-
@SIRclitjeslikker_NL alvast oefenen door in plaats van dumbells de vrouw in kwestie op te tillen?
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Corona:
We mogen tot 1 september niet naar de gym. Hoe moeten wij onze vrouwen bevredigen als we ze straks niet meer op kunnen tillen en op bed kunnen smijten?
Dit meen je niet.
Ben jij ook zo een Plofkip gozer die loopt te patser-en op feesten en waar die graatmagere chicks op kicken?Meer tijd in de sportschool met zijn drankjes.
Dan is dat bevredigen voor jou of door jou echt een opgave.
-
@trollkoning_1_NL said in Corona:
Ben jij ook zo een Plofkip gozer die loopt te patser-en op feesten en waar die graatmagere chicks op kicken?
Nee valt wel mee, ik heb een vrij ernstig gebrek aan sociale vaardigheden.
-
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
@SIRclitjeslikker_NL Je kan de vrouwen altijd helpen met de klusjes in huis Mer stofzuigen kan je flink wat calorieën verbranden hoor