Pomoc OSM 🤔
-
@maziu90 Też nie dostaję. Myślę, że błąd w systemie naliczania.
-
Dzieki za odpowiedź
-
Mialem nadzieje ze cos w ustawieniach mam nie tak... ehh to lipa... ile moge reklam oglądać... kasy wkładać nie chce raz pare groszy wrzucilem
-
@maziu90 Znam ten ból
-
@maloba Kupuje graczy za żetony.Przejrzyj sobie historię jego transferów.
-
Ktoś potrzebuje pomocy odnośnie OSM?
-
@dovco_handf napisał maila do supportu ale skoro pytasz
Witam.
Mój Nick: jasiuk88
Mianowicie mam problem z sklepem i kupnem monet. Chciałem kupić promocyjny zestaw aby dostać bilet w pucharze VIP (juz 2 czy 3 razy w takiej lidze i pucharze grałem) lecz po wejściu do sklepu przez aplikacje pojawia się błąd. Występuje on już od kilku dni i pojawia się co jakiś czas. Po wejściu przez stronę mogę kupić monety ale nie mam tak promocyjnej oferty żadnej. Jak wspominałem wchodziłem w sklep już wiele razy i od chyba 3 tygodni (możliwe że z małą przerwa) jesy dokładnie ten sam problem -
@jasiuk88 Sprawdziłe to u siebie przed chwilą i masz rację, ale niestety nic z tym nie zrobimy. W tej chwili ta promocja jest osiągalna tylko w wersji mobilnej na smartfonie lub Iphonie. Mam nadzieję, że to się zmieni w przyszłości.
-
@dovco_handf A czemu nie mogę w wersji mobilnej wejść do sklepu? Bo sprwdzilem raz jeszcze i ciągle ten sam błąd się pojawia gdy w telefonie chce wejść do sklepu.
-
@jasiuk88 Diabeł wie o co chodzi. Zgłoszę informatykom.
-
@dovco_handf jak mówiłem napisałem do suportu też maila ale wiem że weekend mamy. Ale może będą w stanie coś zrobić
-
@dovco_handf jak mówiłem napisałem do suportu też maila ale wiem że weekend mamy. Ale może będą w stanie coś zrobić
Zawsze trzeba pisać o takich problemamach .
-
@dovco_handf czekam i czekam a odpowiedzi nie ma z strony informatyków zaraz będzie weekend więc nic nie zrobią plus skończą mi się monety więc nie za ciekawa sytuacja
-
Witam , mam pytanie odnośnie biletu VIP który niedawno temu otrzymałem , mianowicie ile czasu mam na wykorzystanie tegoż biletu ? Mam bowiem sprzeczne informacje , na apce pokazuje mi że wygasa za 86 dni , natomiast na kompie że za 25 dni. Wiem że wersja mobilna i na PC to dwie różne wersje i nieco się od siebie różnią bo podają inne wartości ,itp , ale 61 dni to jest naprawdę duża rozbieżność. Tak więc pytanie moje brzmi ile naprawdę czasu zostało na wykorzystanie biletu ?
dziękuję z góry za pomoc
-
-
@dovco_handf said in Pomoc OSM:
bilet VIP
Zawsze jest ważny 30 dni od daty otrzymania. A więc na apce masz jakiś błąd. Dane z laptopa są prawidłowe .
Jasne ,dzięki za odpowiedź
-
@dovco_handf said in Pomoc OSM:
bilet VIP
Zawsze jest ważny 30 dni od daty otrzymania. A więc na apce masz jakiś błąd. Dane z laptopa są prawidłowe .
Jasne ,dzięki za odpowiedź
Obecnie zarówno na apce jaki PC pokazuje mi że mam 83 dni na wykorzystanie biletu . Może zatem coś się pozmieniało ?
-