Zoekt crew / nieuwe leden
-
ik wil graag meedoen maar ik snap niet hoe ik moet inschrijven
Weet iemand hoe dat moet? -
@iwenblibli_NL193 Stuur mij even een PB via osm
-
Ik wil graag meedoen
-
Ik zit denk ik nog niet in een crew maar ik wil wel mee doen.
-
Ik weet niet precies of ik in een crew zit of niet maar ik wil wel mee doen.
-
@Dhr-Marsman_NL heb je toevallig nog een crew waar ik bij kan?
-
Ik zou wel graag een crew willen joinen, ik heb bijna 10 jaar ervaring met osm.
Sinds april weer begonnen na 2 jaar gestopt te zijn geweest. -
Ik zoek een crew
-
Probeer een duidelijke omschrijving te geven van jezelf, je ervaring e.d. Zo krijgen crews een duidelijker beeld van je en maak je het wellicht aantrekkelijker voor ze om op je oproep te reageren.
-
Vraagje, hoe kan ik een crew aanmaken?
-
@J.Mourinho.NED_NL bericht.
-
Ik wil ookm graag bij een crew
-
ik wil graag meedoen aan de crew
-
@Sjinne_4_ever_NL ik wil graag
-
Hallo,
Ik ben Nicolai, 23 jaar oud en ik ben nog op zoek naar een Crew. Sta momenteel 35.000ste op de ranglijst, kijk dagelijks op osm en ben momenteel zo een 8 jaar actief.
Zoeken jullie nog iemand om het team te versterken? Dan ben ik je man!
Hopelijk tot snel!
-
Recruitment - Same Vision
Beste Managers,
Wij van Same Vision zijn bezig met het doorvoeren van een hoop praktische veranderingen binnen de crew.
Zo zijn we nu op het punt beland dat wij graag een nieuwe top manager willen verwelkomen in onze crew i.v.m. het feit dat een van onze betere managers ons helaas gaat verlaten.
Onze voorkeur gaat uit naar een ervaren manager die al enige ervaring heeft in de crew cup en een goede rank op de ranglijst bezet.
Mocht je na het lezen va dit bericht nou interesse hebben stuur me dan even een berichtje met je motivatie via osm en wie weet word jij onze nieuwste manager.
Voor meer informatie over Same Vision kunnen jullie mij altijd een bericht sturen.Met vriendelijke groet,
J.Mourinho.NED - Bryan
-
Wij zijn nog steeds op zoek, dus voor wie het nog niet wist:
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met Sjinne_4_ever (Ruud)!
Stuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
Hallo,
Ik ben Michel, Ik ben 18 jaar oud en heb al zo ongeveer 6,5 jaar ervaring met OSM.
Maar ik ben nu dus nog op zoek naar een Crew, ik log iedere dag in op OSM.http://imgur.com/a/yWzNM
Hierbij een link naar mijn profiel / ManagerpuntenStuur gerust een berichtje als je interesse hebt.
En misschien spreek ik je binnenkort wel in de crew.Greetz Michel
-
@harwin11_NL Check je Chat inbox even kerel
-
@Sjinne_4_ever_NL Tot hoeveel leden gaan jullie?