Zoekt crew / nieuwe leden
-
@furrax_nl de nieuwe versie van OSM wel idd. Alleen wat betreft het crew gebeuren was er toen nog niet veel veranderd. Enkel het forum was aangepast vgm. Nu zie ik iig een hoop nieuwe dingen
-
Goal Diggers rekruteert actieve en ervaren leden. Heb je een winstpercentage boven de 60% en wil je graag binnenkort mee doen aan crew battles en crew competitie. Stuur mij dan een berichtje (kan ook in game; Parakid). Wij staan in de top 50 en diggen ons weg omhoog!
-
Just Relax zoekt managers die geen crewduels willen spelen. Crewcomp & Crewcup zijn belangrijker en interessanter.
-
@furrax_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Just Relax zoekt managers die geen crewduels willen spelen. Crewcomp & Crewcup zijn belangrijker en interessanter.
Iedereen wil dankzij dit geweldige osm alleen nog maar crewduels spelen, niet slim dus dat je daar niet naar vraagt, zo vind je nooit iemand
-
@de-boterbloemen_nl Iedereen? Hahaha.
-
@furrax_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@de-boterbloemen_nl Iedereen? Hahaha.
Sorry, had moeten zijn iedereen behalve Furrax!
-
Goeie.
-
Hi, I'm looking for an established crew with a working crew forum. No chat! I play in the world version in the top 100 and would like to prove myself here. Send invitations
-
mrauto is geen betrouwbaar lid; hij verlaat de crew tijdens een battle.
-
@parakid_nl Jammer maar er zullen nog andere redenen zijn vermoed ik.
-
Wij van de Stamcrew zoeken leden die crewduels wilt spelen. crew competitie is niet belangrijk voor ons, maar wel dat je je beschikbaar stelt voor de crewduels die wij met elkaar aangaan.
went je tot onze captain om je aan te melden, we hebben nog ruimte.
groetjes
-
@mr-owl-koekkoek_nl ik denk dat je niemand zal vinden. Velen zijn bezig met CC, CK, CB via de app. Georganiseerde CB tellen toch niet meer voor het klassement.
-
@jordyrcjr_nl fc vlammend
-
Door "natuurlijk verloop" is er bij GoodFellas wel weer eens plek voor nieuwe fanatieke managers. Toe aan een nieuwe uitdaging, ben je het niveau van je huidige crew ontstegen, of zit je in een ingekakte crew, dan ben je welkom om je bij ons te komen bewijzen... Stuur maar een bericht naar een van ons. In principe is het idee dat je eerst laat zien in onze crewcompetitie dat je een versterking bent. Kijk op onze crewpage als je meer over GoodFellas wilt weten.
-
@vinnievuik_nl Ik ben het huidige niveau van mijn crew zeker ontstegen, maar zit er nog wel prima
-
Ik zoek een actieve crew waar ik kan spelen in crew cups en crew competities, ik speel al een jaartje of 12 OSM en heb al in een aantal crews gezeten, de laatste was The OSM Tigers.
-
Marcos Pantanos_NL 6 Jun 2018, 11:36
Dutch Community Gaming zoekt gezellige en redelijke actieve leden. Wij zijn een groepje oude bekenden die al heel lang osm spelen en hiervoor zelfs Bondscoachspel deden. Wij vragen niet om pro's maar gewoon om gezellige mensen die ook beetje actief zijn in de chat en uiteraard mee willen doen met de crew competitie. En we spelen ook graag Duels. Lijkt je dit leuk? Stuur mij dan een PB
-
@marcos-pantanos_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Marcos Pantanos_NL 6 Jun 2018, 11:36
Dutch Community Gaming zoekt gezellige en redelijke actieve leden. Wij zijn een groepje oude bekenden die al heel lang osm spelen en hiervoor zelfs Bondscoachspel deden. Wij vragen niet om pro's maar gewoon om gezellige mensen die ook beetje actief zijn in de chat en uiteraard mee willen doen met de crew competitie. En we spelen ook graag Duels. Lijkt je dit leuk? Stuur mij dan een PB
nou zou graag kan je wel weghalen bij Duels. zijn maar een paar van het geheel