Zoekt crew / nieuwe leden
-
Rise Up is op zoek naar nieuwe leden!
Wie zijn wij?
Rise Up is opgericht op 1 november 2019. Inmiddels zijn wij al 3 jaar lang een crew die gericht is op prestatie gecombineerd met gezelligheid. Hiervoor hebben wij een actieve Discord en zitten veel leden al lange tijd in de crew.Rise Up is de voormalig kampioen crew cup en speelt momenteel nog steeds op het hoogste niveau.
Wat bieden wij verder?
- Actieve, gezellige en leerzame Discordgroep;
- Crewbattle deelnames;
- Crewcompetitie met loting en een poule;
- Betrouwbare crew met vriendelijke, loyale crewleden;
- Eventueel mogelijk tot het spelen van Crew Cup op het hoogste niveau!
Past dit bij jou en lijkt het je wat om Rise Up te joinen? Stuur dan een bericht naar mij of Frituurpannekes.
-
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaarden
TissuesWij vragen:
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of @cicinho24
-
Wij zoeken ook nog een paar noobs.
-
@Furrax_NL Ik wil wel.
-
Wij zoeken in totaal 5 managers om met ons een gezamenlijke "Internationale" strijdgroep te vormen en dan samen te spelen.
Wij zijn de SG Eintracht Frankfurt Crew en hebben drie teams. We staan momenteel 14e en 79e op de wereldranglijst, ons derde team heeft 25.000 punten.
Het plan is om in het begin een paar gevechten als groep te spelen in ons tweede top 100 team, en dan, bij succes, als groep een van de vier gevechtsplekken / slots in het eerste team over te nemen.
We hebben een aantal eisen waaraan je moet voldoen.
Een teamspeler zijn, goede manieren hebben, geen onruststoker zijn.
Wees loyaal, geen crew hopper.
Wees zeer communicatief in Battle Chat en zeer goed in teambuilding.
Kunnen communiceren in het Engels en beschikken over WhatsApp.
Heb een grote succesvolle Battle ervaring op hoog niveau.Als u aan onze eisen kunt voldoen en als u geïnteresseerd bent, neem dan direct contact met mij op en dan bespreken we alles verder.
Stel jezelf voor met een paar zinnen. In welke ploegen je hebt gespeeld, waarom je bij ons wilt komen, maar ook wat persoonlijke informatie over jezelf, wie je bent, hoe je heet, waar je vandaan komt, enz.
Wij zijn geen anonieme bemanning, er is geen druk, niemand hoeft er 24/7 voor de bemanning te zijn. We spelen en organiseren alles in een zeer ontspannen sfeer, maar we zijn één grote familie en daar hechten we veel belang aan.
Wij zijn blij met elk nieuw lid dat onze familiaire, collaboratieve, ontspannen en succesvolle filosofie verder wil ontwikkelen en stimuleren en deel wil uitmaken van een geweldige gemeenschap .
-
@Bembelmän Goede avond , mijn mannergnaam is rudiclaeys,heb whatsapp en speel nu bij svc de nr 17 op ranglijst en heb eerst zelf crew opgestart in 2015, gespeeld bij legends ,muskutiers, svc,svv,warrriors.
Ik ben 62,gehuwd,atletiek hobby,jury bij wedstrijden atletiek,osm sederd 2015. mvg rudiclaeys -
Dank u voor uw interesse . En bedankt voor je kleine introductie. Maar je hoefde dat niet openlijk te schrijven, het was prima privé geweest .
Je speelt op OSM Holland. Maar we zoeken managers voor onze crew die op de wereldversie van OSM spelen .
Veel plezier met OSM en succes met je bemanning .
-
OSM world : Een nog vrij jonge crew is opzoek naar managers die bereid zijn om battles te spelen en de crew omhoog willen helpen in de ranking. Spreektaal > Engels / Crewnaam > Xtreme / Crewboss > Koirac / Het betreft OSM world versie
-
Pleasure is op zoek naar managers die bereid zijn de crew te vertegenwoordigen bij het spelen van duels en gebruik te gaan maken van onze crewchat op discord . Leuk als het ervaren managers zijn maar is niet percée nodig ook minder ervaren managers zijn welkom.
Voor aanmelden of info kan je terecht bij Pondboy -
Wij van de Warriors zijn opzoek naar een manager die niet teveel zeikt. (Doe ik wel namelijk) En die een beetje humor heeft zou wel leuk zijn. Wie komt ons team versterken en komt gezellig joinen️ misschien ben je je huidige crew wel zat kom je lekker bij ons spelen. Wij zijn een gezellige crew met humor en wille nog wat plaatjes stijgen in de ranglijst . Lijkt het je een leuke uitdaging? Stuur Ome Hansibosi of Rubbere Robbie een lief berichtje dan komt het helemaal goed️
-
Ben op zoek naar top 20 crew voor spelen van duels,cc,kl ,alles kan. mvr rudi
-
@Rudiclaeys_NL Is in orde crew gevonden. mvg
-
Spijtig. Had je graag naar Just Relax gehaald. Nu toch te laat voor aangezien we de stekker uit de crew gaan trekken na 16 jaar.
Mvg,
Furrax. Een monument van Just Relax.
-
@Furrax_NL Ik denk niet dat het helpt dat je al een hele tijd roept dat de stekker eruit word getrokken. Terwijl je je crew weer vrolijk inschrijft voor de crewcup wil me er nie mee bemoeien jullie zijn al een van de oudste crews op osm. Maar denk niet dat dit helpt . Plus het valt me op dat jullie weinig aan teambouw doen . Zeg niet dat mijn crew volmaakt is hoor. Alles behalve dat nou hoop toch dat je je motivatie houd voor je crew. Mvgr
-
ik zoek een crew
-
The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaardenWij vragen:
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of
-
-
Op OSM World: At XTREME there is room for managers who are willing to play battles, sign up on the crew page or at KOIRAC ( https://en.onlinesoccermanager.com/User/Profile )
-
Als er nog managers zijn die het niet meer naar hun zin hebbe bij hun huidige crew. Door te weinig activiteiten of een niet zon leuke sfeer. Sluit je gezellig bij de Warriors aan. Wij zijn een gehecht groepje die altijd wel lol hebben en van alles bespreken in onze crewchat via whats app. Wij hebben allemaal een winaarsmentaliteit en zijn leergierig . Wij doen ook mee aan de crewcup en spelen altijd duels. Mocht je denken het lijkt me wel wat en ik ben zelf ook aardig fanatiek. Stuur mij een berichtje en we maken er wat van zie steeds meer crews die eigenlijk niet zo actief meer zijn. Waar wel managers inzitte die misschien nog graag duels wille spelen of crewcup. Sluit je dan gezellig hier aan. Ik hoop je snel te zien bij ons. Mvgr Rob
-
@Carphunter79_NL sucses maat,mvg