Zoekt crew / nieuwe leden
-
Hallo, sinds mei ben ik bezig om de crew Art of Soccer nieuw leven in te blazen. Dit doe ik vanuit mijn eigen crew dus. Tot nu toe waren de nieuwe mensen niet echt een succes. Ook werden er 2 managers van JR in AoS geplaatst om CC te spelen maar werd ook een flop. Heb al 150/200 managers gepm'ed ruim geschat, JR opdoeken en AoS bijvoegen omdat zijn hoger staan qua CC en Divisies was ook geen optie voor anderen uit mijn crew. Dus wil je duels spelen en CC dan mag je mij een berichtje sturen of The Controller / De Rode Ridder. De crewcomp is er ook nogsteeds voor de liefhebbers. Ik hoor het wel.
-
Onze crew - de Vliegende Spits - is op zoek naar managers die het leuk vinden om onze crew te komen versterken en graag crewduels willen spelen.
Voor info en/of aanmelden : Pondboy / https://www.onlinesoccermanager.nl/User/Profile -
Hallo Managers,
Over iets meer dan één week gaat voor mij de wonderenwereld van de crews open. Op voorhand wil ik al verkennen wat er mogelijk is.
Kort over mijzelf, ik ben 34 jaar oud en woon in het westen van Noord-Brabant. Hier woon ik samen met mijn vrouw en mijn zoontje. In mei verwachten wij een dochtertje. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als jurist. De vrije tijd vul ik op met veel sport, zoals hardlopen en krachttraining. Uiteraard breng ik ook graag tijd door met het gezin.
OSM is mij niet onbekend. In het verleden ben ik al actief geweest, al heb ik dat account destijds verwijderd. Ik dacht namelijk niet aan een terugkeer. Onlangs begon het toch weer te kriebelen en ben ik opnieuw begonnen. Meer contact met andere managers en samen plezier beleven, zijn voor mij belangrijke redenen om een crew te joinen. Voorkeur hierin gaat uit naar een crew met overwegend volwassen managers.
Zie je mogelijkheden? Stuur me gerust een DM om verder te praten!